loader
09:10
0
کد خبر : 3503

جنگ لفظی شدید در کنفرانس خمس: شما عاشق تراکتور نیستید!

سرمربی تراکتور امروز یک بار دیگر با خبرنگاران درگیری لفظی پیدا کرد تا جنجالی‌ترین کنفرانس هفته در تبریز رقم بخورد.

جنگ لفظی شدید در کنفرانس خمس: شما عاشق تراکتور نیستید!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تراکتور بعد از مدت‌ها که در چرخه تغییر مدام سرمربیان خود قرار داشت، پاکو خمس را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد. این مربی باتجربه که آذر ماه سال گذشته سرمربی تراکتور شد، فصل قبل را با قرار گرفتن در رده چهارم به پایان رساند و سهمیه آسیایی هم گرفت. امسال هم نتایج خمس با تراکتور نسبتا قابل قبول بوده و این تیم اگرچه با استقلال صدرنشین ۱۰ امتیاز فاصله دارد اما ظاهرا توقع رسانه‌های تبریزی و هواداران از تراکتور و خمس بیشتر از این‌هاست؛ چون امروز و در نشست خبری پیش از دیدار فردای این تیم مقابل هوادار، درگیری لفظی شدیدی میان آنها و سرمربی اسپانایی تراکتور اتفاق افتاد. البته درگیری خمس با خبرنگاران تبریزی سابقه دارد و همین چند وقت پیش بود که او بر سر تعداد امتیازات تراکتور در نیم فصل، با خبرنگاران این شهر مجادله کرد.

امروز هم درگیری خمس با خبرنگاران تبریزی از همان سوال اول در کنفرانس شروع شد. در ابتدای جلسه، خبرنگاری به خمس گفت هفته گذشته مدعی شده بود در فوتبال ایران کمتر شاهد بازگشت نتیجه بازی هستیم اما هفته قبل برخلاف او در تعداد زیادی از بازی‌ها از جمله دیدار تراکتور مقابل مس رفسنجان این اتفاق رخ داد. خمس که مشخص بود با توپ پر وارد این کنفرانس شده، در جواب این موضوع گفت: البته مس رفسنجان وقتی مساوی کرد به معنای بازگرداندن نتیجه بازی نیست. من احترام زیادی برای شما قائلم اما اگر قرار باشد سطح سؤالات به این اندازه باشد مجبورم جلسه را ترک کنم.

سرمربی تراکتور درباره خریدهای نیم‌ فصل تیمش و اینکه چرا از برخی بازیکنان جدید در هیچ مسابقه‌ای استفاده نشده است، با لحنی تمسخرآمیز گفت: جدی می‌فرمایید؟! منظور شما چه کسی است؟

خمس در واکنش به این موضوع که سجاد آشوری در سه بازی فقط یک‌ بازی روی نیمکت بوده است، گفت: اکثر خریدهای ما بازی کردند. من مجبور نیستم در مورد هر مسئله‌ای صحبت کنم و توضیح بدهم اما شما هم نگویید عاشق تیم هستید.

در این لحظه خبرنگار پاسخ داد: آقای خمس حرف اشتباهی می‌زنند.‌ اولا ما خبرنگار حرفه‌ای هستیم و نباید در کارمان دخالت کنید. دوما من هم می‌توانم بگویم ایشان سرمربی عاشق تیم نیستند. این هم نظر من است.

خمس هم در پاسخ گفت: من شک ندارم که شما خبرنگار حرفه‌ای هستید. شما حق دارید هر نظری دارید بدهید و من هم آزادم نظرم را بدهم. خیال نکنید من مربی‌ای هستم که تحت تاثیر رسانه‌ها قرار بگیرم. شما حق دارید نظر خود را بدهید و من هم آزادم نظرم را بدهم. خیال نکنید من مربی‌ای هستم که تحت تأثیر مسائل رسانه‌ای قرار بگیرم. من به شما نمی‌گویم چه سؤالی بپرسید اما شما هم تحمل پاسخ من را داشته باشید.

این سرمربی اسپانیایی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره اینکه «محرم نویدکیا در مجموع دو سال سرمربیگری نکرده و از زدن گل تساوی مقابل یک مربی حرفه‌ای خوشحال بود و به همین دلیل از شما تعریف و تمجید کرده است. مربیان سایر تیم‌ها مثلا مربی پرسپولیس، چه چیزی گفته‌اند؟»، گفت: نظر سرمربی مس به اندازه نظر مربیان سایر تیم‌ها باارزش است. اگر می‌گویید ایشان بی‌تجربه است، بی‌احترامی به یک مربی خوب است که سال‌ها بازیکن حرفه‌ای بوده.

سوال و جواب‌های تند خمس و خبرنگاران ادامه داشت تا اینکه او در جواب به یک خبرنگار که گفت هواداران تراکتور قهرمانی می خواهند گفت: من پیشگو نیستم. من به دیدگاه هواداران احترام می‌گذارم. اینکه آنها دنبال قهرمانی هستند، خیلی خوب است. چه کسی دوست ندارد تراکتور قهرمان شود؟ همه دوست دارند اما نمی‌توانم پیش‌گویی کنم. خیلی دوست داشتم جواب قطعی بدهم اما واقعا نمی‌دانم. خیلی خوشحالم که هواداران دنبال قهرمانی هستند. شخصا دوست داشتم علاوه بر این، به کار و تلاش بازیکنان و من را هم احترام بگذارید.

در این بین یک خبرنگار دیگر هم به خمس یادآوری کرد که هواداران تراکتور کسب رتبه سوم را دوست ندارند که خمس هم با لحنی عصبانی گفت: اینطور نیست، چون در این صورت دچار مشکل جدی غرور بیجا می‌شویم. اگر باشگاه فروتنی‌اش را از دست بدهد، محکوم به شکست است. من هیچ موقع فروتنی خود را از دست نمی‌دهم. این نوع اظهارنظرها کمکی به ما نخواهد کرد. ما به آن چیزی که هستیم، راضی نیستیم. من هیچ گاه نگفتم به سومی راضی هستم. هیچ وقت چنین حرفی نمی‌زنم و ادعای شما درست نیست.

در نهایت هم این کنفرانس پرچالش به پایان رسید و قطعا اگر تراکتور فردا نتواند مقابل هوادار پیروز شود، خمس باید منتظر انتقادات شدیدتری از خبرنگاران تبریزی باشد.

برچسب ها
کد خبر : 3503
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار