loader
15:52
0
کد خبر : 9995

خیمنز: هواداران کلمبیا به خانواده‌های ما حمله کردند

ورزشگاه میزبان جدال اروگوئه و کلمبیا پس از اتمام بازی به یک میدان جنگ تبدیل شده بود!

خیمنز: هواداران کلمبیا به خانواده‌های ما حمله کردند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، بامداد امروز و در دیداری از مرحله نیمه نهایی کوپا آمریکا ۲۰۲۴، تیم ملی کلمبیا با یک گل از سد اروگوئه گذشت و حریف آرژانتین در بازی فینال شد. 

این بازی حاشیه کم نداشت و پس از سوت پایان، بازیکنان و هواداران دو تیم به شدت با یکدیگر درگیر شدند. علاوه بر تنشی که داخل زمین بازی بین بازیکنان اروگوئه و کلمبیا ایجاد شد، درگیری‌ روی سکوهای استادیوم نیز به اوج رسید و تعدادی از هواداران دو تیم شروع به ضرب و شتم یکدیگر کردند. در همین حال برخی بازیکنان اروگوئه خود را به سکوها رساندند و با طرفداران افراطی کلمبیا دست به یقه شدند.

بلافاصله پس از اتمام بازی، خوزه خیمنز مدافع نام آشنای اروگوئه مصاحبه تندی علیه طرفداران کلمبیا و همچنین مسئولان برگزاری بازی انجام داد و رفتار آن‌ها را فاجعه‌بار توصیف کرد. خیمنز گفت: اگر صحبت‌هایم‌ را برای کنفرانس بعد از بازی بگذارم، آن‌ها نمی‌گذارند من حرف بزنم پس همین حالا و همین‌جا می‌گویم؛ اتفاقاتی که امروز رخ داد فاجعه‌بار بودند، فاجعه! تعدادی از هواداران کلمبیا به خانواده‌های ما که نوزاد تازه متولد شده به همراه خود داشتند، حمله کردند و به آن‌ها آسیب زدند. خانواده‌های ما واقعا در خطر بودند و برای نجات آن‌ها مجبور شدیم خودمان روی سکوها برویم  تا افراد خاطی را بیرون کنیم. حتی یک پلیس هم آنجا نبود تا امنیت را برقرار کند. امیدوارم مسئولان برگزاری مسابقه حواسشان را بیشتر جمع کنند، چرا که این دست اتفاقات متاسفانه همیشه رخ می دهند. برخی هواداران حاضر در ورزشگاه الکل می نوشند و چنین رفتار زننده‌ای از خود نشان می‌دهند.

برچسب ها
کد خبر : 9995
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار