loader
11:32
0
کد خبر : 7369

داستان جلیقه جادویی آنچلوتی و بروکلی و سالمون!

اختصاصی / جزئیات، خرافات، سرگرمی؛ اسمش را هرچه می‌خواهید بگذارید؛ کارلو آنچلوتی با سنت‌های خاص خودش، آماده ورود به فینال ومبلی خواهد شد.

داستان جلیقه جادویی آنچلوتی و بروکلی و سالمون!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، رئال مادرید امسال یکی از دو تیم راه یافته به فینال لیگ قهرمانان اروپاست. تا به اینجای فصل، همه چیز برای آنها عالی پیش رفته و در جریان این تورنمنت، همه چیز سر جای خودش بوده. البته در این مسیر، جزئیات ریز و درشت کم نبوده است. عملکرد بازیکنان تیم و تلاش‌های اعضای کادر فنی، در نهایت منجر به رسیدن کهکشانی‌ها به یک فینال اروپایی دیگر شد و حالا آنها در یک قدمی فتح جام هستند.

حالا برنامه سفر، هتل، برنامه‌ها و جلیقه آنچلوتی... همه چیز یکسان است تا موفقیت دوباره برای کارلتو و شاگردانش تکرار شود.

در این میان، جزئیات زیادی مورد بررسی قرار می‌گیرند تا چیزی از دست نرود؛ مخصوصاً وقتی بحث بازی در لندن در میان است. مادریدی‌ها با نیم نگاهی به پاریس، سعی می‌کنند عادت‌هایشان را تکرار کنند. سرگرمی، خرافات یا هر چیزی که می‌خواهید اسمش را بگذارید؛ همه سعی می‌کنند تا مطمئن شوند که در تکرار این حماسه، چیزی فراموش نشود. اصل ماجرا با کارلو آنچلوتی، مرد شماره یک رئال در تکرار رفتارها و حرکات شروع می‌شود.

بروکلی، سالمون و پاستا

آنچلوتی دوشنبه گذشته اعلام کرد که در تمام این روزها، عادات مشابهی را تکرار می‌کند. برای ناهار، کلم بروکلی، ماهی قزل آلا و ماکارونی می‌خورد؛ همان کاری که دو سال پیش نیز انجام داده بود. او طبق اعتقادی که دارد، همان لباس همیشگی‌اش با جلیقه پشمی را به تن می‌کند؛ جلیقه‌ای که در هر شرایطی بر تن اوست و در فینال لندن هم فراموش نخواهد شد. فرقی نمی‌کند که یک عصر بهاری باشد، یا یک بعدازظهر گرم و سوزان.

این مرد ایتالیایی، مرد آداب و رسوم‌ است. پیراهن، ژاکت و جلیقه شانس، ارکان جدانشدنی ظاهری کارلتو هستند؛ دقیقاً همان لباسی که از زمان بازگشت به رئال مادرید او را همراهی می‌کند. لباسی که در تورنمنت‌های اروپایی تنها یک بار و آن هم در بازی برگشت فصل گذشته مقابل سیتی او را ناکام گذاشت.

جلیقه شانس و برگرداندن نتیجه، همیشه همراه کارلتو است و وظیفه‌اش را به خوبی انجام می‌دهد؛ او کاملاً مطمئن می‌شود که همه چیز در جای خود باشد. ومبلی منتظر است و آنچلوتی و جلیقه‌اش و فلورنتینو پرز و سنت دیدار با بازیکنان تیمش در روز فینال، مثل روال سابق تکرار خواهند شد؛ ژست‌هایی تکرار که در روزهای حضور رئال مادرید در فینال‌های لیگ قهرمانان اروپا تبدیل به یک سنت شده‌اند.

کارلتو دو سال پیش، بعد از برد تیمش مقابل منچسترسیتی به یکی از رستوران‌های معروف مادرید رفت و امسال نیز بلافاصله بعد از غلبه بر بایرن، شامی دیگر در همان رستوران ترتیب داد. این رسم و سنت این مرد ایتالیایی و برخی از اطرافیانش است.

کارلتو به شکلی به جلیقه‌اش وفادار است که گویی ارتعاشات بد را از او دفع می‌کند. اما جدای از تمام این رسم‌ها و سنت‌ها نباید فراموش کنیم که بسیاری از موفقیت‌های مادریدی با کارلتو، نتیجه تلاش‌های یک کادر مربیگری توانا و آماده است که بازیکنان برایشان احترام زیادی قائلند و به خوبی می‌دانند که رئیس کیست.

برچسب ها
کد خبر : 7369
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار