loader
07:28
0
کد خبر : 605

فغانی به ایرماتوف نزدیک تر شد

فغانی به ایرماتوف نزدیک تر شد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، علیرضا فغانی داور ایرانی حاضر در رقابت های جام ملتهای قطر، سومین حضورش در این تورنمنت را تجربه کرد و تعداد قضاوت هایش در این مسابقات را به عدد 8 رساند. او اکنون بعد از روشن ایرماتوف داور سرشناس ازبکستانی که 14 بار در جام ملتها قضاوت کرده در رتبه دوم قرار دارد.

فغانی در این دوره از رقابت ها که در قطر برگزار می شود بازی تیم میزبان برابر لبنان را سوت زد که این بازی با نتیجه سه- صفر به سود قطر به پایان رسید. او در این مسابقه 4 بار از کارت زرد استفاده کرد و روی یک صحنه که بازیکنان قطری اعتقاد به پنالتی داشتند توسط بازیکنان و تماشاگران میزبان تحت فشار قرار گرفت هرچند تصاویر نشان می دادند که تصمیم این داور با تجربه 45 ساله روی این صحنه جنجالی درست بوده است.

علیرضا فغانی اولین بار در جام ملتهای 2015 که در استرالیا برگزار می شد در این رقابت ها حضور پیدا کرد. او در این دوره 5 مسابقه از جمله بازی فینال بین استرالیا و کره جنوبی را سوت زد. او همچنین بازی های مهمی چون بازی ژاپن و امارات در یک چهارم و بازی بین عراق و ژاپن را در مرحله گروهی قضاوت کرد.

این داور باتجربه و مطرح ایرانی در جام ملتهای 2019 امارات اما تنها در دو مسابقه حضور پیدا کرد.ابتدا بازی ژاپن و ترکمنستان در مرحله گروهی و سپس بازی اردن و ویتنام را در یک هشتم نهایی سوت زد.

او اکنون با 8 قضاوت در جام ملتها پایین تر از روشن ایرماتوف داور ازبکستانی که 14 بار سابقه قضاوت در جام ملتها را دارد و بالاتر از سعد کمیل کویتی، ریوجی ساتو از ژاپن و نواف شکرالله عربستانی که 7 بار در جام ملتها سوت زده اند قرار گرفته است.

برچسب ها
کد خبر : 605
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار