loader
14:11
0
کد خبر : 11702

المپیک ۲۰۲۴ پاریس/ دختر پنیری المپیک ۲۰۲۴ و دارنده مدال نقره ایتالیا کیست؟

اختصاصی/ اسپانسر جورجیا ویلا، ژیمناست تیم المپیک ایتالیا یک کمپانی پنیرسازی است و به همین خاطر حالا تصاویر این دختر جوان حسابی وایرال شده است.

المپیک ۲۰۲۴ پاریس/ دختر پنیری المپیک ۲۰۲۴ و دارنده مدال نقره ایتالیا کیست؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، چند روز پیش بود که تیم ژیمناستیک ایتالیا موفق شد به مدال نقره ژیماستیک هنری المپیک ۲۰۲۴ دست پیدا کند که این اولین مدال نقره این کشور در این رشته از سال ۱۹۹۶ به بعد بود.

در شرایطی که ایتالیایی‌ها این موفقیت تاریخی را جشن گرفته بودند، نام جورجیا ویلا، یکی از اعضای این تیم به نحو دیگری برسر زبان‌ها افتاده است.

بعد از کسب مدال نقره، پستی در شبکه X توسط یک کاربر معمولی منتشر شد که بیش از ۱۶ میلیون بار دیده شد. او در این پست نوشته بود:«مردم بدانند که اسپانسر جورجیا ویلا، برنده مدال نقره المپیک، یک کمپانی تولید پنیر پارمزان است و او مرتبا عکس‌هایی از خود با حلقه‌های بزرگ پنیر منتشر می‌کند!»

در تصاویر منتشر شده از ویلا در صفحه اینستاگرامش، او را در کنار بلوک‌های بزرگی از پنیر پارمزان می‌بینیم. هرچند که آخرین پست او در این باره به ژانویه سال ۲۰۲۲ برمی گردد.

یکی از نزدیکان ویلا به این نکته اشاره کرده که براساس قانون ۴۰ کمیته بین‌المللی المپیک که طبق آن ورزشکاران حاضر در المپیک اجازه استفاده از نام و حضور در تبلیغات در طول بازی‌ها را ندارند، این دختر ژیمناست نمی‌تواند در این باره نظری بدهد. البته او یادآوری کرد که دیگر ویلا با این برند پنیر همکاری نمی‌کند.

از سوی دیگر سخنگوی کمپانی پنیر پارمیجانو رجیانو گفته که آنها به ویلا و کل تیم ایتالیا افتخار می‌کنند:«کمپانی پنیر پارمیجانو رجیانو وقتی اعضای تیم ایتالیا، به ویژه جوانان موفق به کسب چنین نتایج خارق‌العاده‌ای می‌شوند، هیجان زده می‌شود. ما همیشه نسبت به دنیای ورزش حساس بوده‌ایم. پنیر یک ماده غذایی ضروری‌ در رژیم غذایی همه افراد و به ویژه در رژیم غذایی ورزشکاران است.»

برچسب ها
کد خبر : 11702
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار