loader
07:40
0
کد خبر : 3672

درخشش بدون توقف قایدی؛ من می‌جنگم!

مهدی قایدی با وجود متوقف شدن تیمش مقابل الجزیره، ستاره اتحاد کلبا بود و نمایشی چشمگیر داشت.

درخشش بدون توقف قایدی؛ من می‌جنگم!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ اتحاد کلبا در هفته شانزدهم لیگ امارات به مصاف الجزیره رفت و در شرایطی که 2 بر صفر از حریف خود پیش بود، در نهایت به تساوی 2-2 رضایت داد. مهدی قایدی، ستاره ایرانی اتحاد کلباء در این بازی عملکرد درخشانی داشت و با زدن یک گل و ارسال یک پاس گل بهترین بازیکن تیمش بود. قایدی که در این فصل از رقابت‌‌های لیگ امارات عملکرد بسیار خوبی را با پیراهن اتحاد کلبا داشته و نشان داده که در قامت یک لژیونر کاملا احیا شده، حالا با وجود جدایی مجیدی باز هم برای تیمش می‌درخشد و در دیدار مقابل الجزیره شاهکاری دیگر به تصویر کشید و روی هر دو گل زردپوشان اثرگذار بود.

جالب اینجاست که قایدی که برخلاف تیمش، فصل بسیار خوبی را پشت سرگذاشته و تاکنون در ۱۶ مسابقه‌ای که برای اتحاد کلبا در ادنوک لیگ امارات به میدان رفته، موفق به زدن ۸ گل و ثبت ۲ پاس گل شده است. باشوی بوشهری در جریان بازی دیشب زردپوشان اماراتی مقابل الجزیره گل اول تیمش را ساخت و سپس با شوتی استثنایی و غیرقابل مهار گل دوم را به ثمر رساند تا بدین شکل نشان دهد بدون توجه به حواشی که در طی روزهای اخیر برایش ایجاد شده، در زمین بازی تمام تمرکزش روی گلزنی و گلسازی است.

قایدی که جام ملت‌های آسیا خوبی را هم پشت سر گذاشته، بدون تردید اگر بتواند همین روند را حفظ کند می‌تواند به صدر جدول گلزنان ادنوک لیگ نزدیک و نزدیک‌تر شود، تهدید بزرگی برای کودجو لابا و عمر خریبین برای کسب کفش طلای لیگ برتر فوتبال امارات خواهد بود.

قایدی در بازی دیشب ابتدا در دقیقه 51 و پس از آنکه حرکتی را از سمت چپ آغاز کرد و وارد محوطه جریمه شد، توپ را به دنیل بسا سپرد و این بازیکن نیز با یک شوت تماشایی و زیر طاقی، دروازه علی خصیف را باز کرد.

بازیکن سابق استقلال در ادامه موفق شد گل دوم تیمش را نیز وارد دروازه حریف کند. قایدی که در سمت چپ منتظر دریافت پاس بود، ارسال لئاندرو اسپاداسیو را به خوبی کنترل کرد و به سمت دروازه حریف پیش رفت. در شرایطی که قایدی یک مدافع را روبرویش داشت، شگرد همیشگی‌اش را به نمایش گذاشت و با حرکت در عرض، توپ را روی پای راستش آورد و با یک شوت زمینی محکم، توپ را روانه دروازه کرد که ضربه‌اش پس از برخورد به پایه تیرک عمودی دروازه، به گل تبدیل شد.

قایدی در این بازی در کنار یک گل تماشایی و یک پاس گل که در فاصله 9 دقیقه مقابل الجزیره اتفاق افتاد، پنج پاس کلیدی داد و دو موقعیت خطرناک دیگر هم خلق کرد تا بهترین نمره را بین تمام بازیکنان زمین بگیرد و در نهایت هم به‌عنوان بهترین بازیکن معرفی شود. مهدی که بارها در این فصل به‌خاطر گلزنی، پاس گل یا پنالتی جایزه بهترین بازیکن را دریافت کرده، مقابل الجزیره هم به تندیس طلایی لیگ برتر امارات رسید.

یکی از نکات جالب این بازی هم شادی گل جدید قایدی بود. قایدی عکس شادی گل خود را پس از بازی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: «من می‌جنگم.»

برچسب ها
کد خبر : 3672
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار