loader
14:16
0
کد خبر : 7515

درخواست جالب بلینگام از مورینیو: با مادرم عکس یادگاری بگیر

اختصاصی / بعد از اتمام فینال ومبلی، جود بلینگام به نزد ژوزه مورینیو رفت و از او خواست تا با مادرش عکسی به یادگار بگیرد.

درخواست جالب بلینگام از مورینیو: با مادرم عکس یادگاری بگیر

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، شنبه شب ورزشگاه ومبلی میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا و مصاف دو تیم رئال مادرید و بوروسیا دورتموند بود که این بازی با پیروزی کهکشانی‌ها و پانزدهمین قهرمانی‌شان در این تورنمنت به پایان رسید.

اندکی بعد از به صدا درآمدن سوت پایان این بازی، اعضای خانواده بازیکنان تیم مادریدی برای جشن و پایکوبی به عزیزانشان ملحق شدند و در زمین چمن ومبلی این موفقیت بزرگ را جشن گرفتند.

بلینگام هم یکی از این بازیکنان بود که با درخشش در فصل اول حضورش در رئال، نقش پررنگی در موفقیت‌های این فصل تیمش داشت. این ستاره انگلیسی با به ثمر رساندن ۱۹ گل در رقابت‌های این فصل لالیگا، توانست بهترین بازیکن فصل لیگ اسپانیا لقب بگیرد.

علاوه بر بازیکنان، اعضای کادر فنی و خانواده‌های آنها در جریان جشن و پایکوبی ومبلی، برخی از چهره‌های مطرح نیز در زمین چمن حضور یافتند. یکی از آنها ژوزه مورینیو بود که بلینگام با دیدن او، به سمتش رفت و از او خواست تا عکسی یادگاری با مادرش بگیرد.

این ستاره انگلیسی دراین رابطه گفت:« مجبور شدم از مورینیو بخواهم تا با مادرم عکس یادگاری بگیرد. مادرم سالهاست که شیفته سبک کاری مورینیو است.»

در جریان این جشن، مورینیو در کانون توجهات بود و این درحالی بود که این روزها گمانه زنی‌ها درمورد احتمال حضورش روی نیمکت مربیگری فنرباغچه ترکیه بیش از هرزمان دیگری جدی شده است.

برچسب ها
کد خبر : 7515
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار