loader
08:43
0
کد خبر : 2001

دروازه‌بان قطر از رازهایش در مهار پنالتی می‌گوید

اختصاصی/ مشعل برشام دروازه بان تیم ملی قطر با درخشش در جریان این رقابت‌ها، حالا برای مال خود کردن دستکش طلا می‌جنگد.

دروازه‌بان قطر از رازهایش در مهار پنالتی می‌گوید

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مشعل برشام، دروازه‌بان تیم ملی قطر، با درخشش در بازی‌های تیمش، به ویژه در مراحل حذفی حالا همراه با عنابی‌ها به فینال جام ملت‌های آسیا رسیده و بیصبرانه در انتظار برگزاری بازی فینال است.

قطر درصورتی که در مسیر رسیدن به فینال، مشعل برشام را در داخل دروازه نداشت، نمی‌توانست تا به بازی فینال برسد و مثلا مهارهای پنالتی او در بازی سرنوشت ساز مقابل ازبکستان بود که قطر بلیط حضور در بازی نیمه نهایی را به دست آورد.

این دروازه بان باتجربه، حالا با دو کلین‌شیت یکی از شانس‌های کسب عنوان بهترین دروازه‌بان جام است و در گفت‌وگو با الشرق الاوسط قطر در مورد موفقیت‌های تیمش گفت: «قطعا من تنها نیستم. این اتفاق تلاش جمعی ما بود.»

او درباره مهار ضربات پنالتی بازیکنان حریف توضیح داد: « شانس و خوانش شما از بازیکن حریف اصلی‌ترین نکته است. من به بازیکن حریف نگاه می‌کنم و سعی می‌کنم با حدس زاویه ضربه او واکنش نشان دهم و این نگاه من به زاویه، هیچ ربطی به نحوه ایستادن او ندارد. این یک راز است.»

برشام سخنان خود را با پیامی برای هواداران تیم ملی قطر به پایان رساند و گفت: «ان‌شاءالله آنها را خوشحال خواهیم کرد.»

لازم به ذکر است که در حال حاضر و در آستانه بازی فینال، یزید ابولیلا دروازه بان اردن با ۳ کلین‌شیت همراه با مت رایان از استرالیا بیشتر از هر دروازه‌بان دیگری در این تورنمنت دروازه خود را بسته نگه داشته‌اند و در صورتی که مشعل بتواند در بازی فینال و مصاف با اردن دروازه‌اش را بسته نگه دارد، با رکورد این دو نفر در راستای کسب جایزه بهترین دروازه‌بان این تورنمنت برابری خواهد کرد.

برچسب ها
کد خبر : 2001
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار