loader
07:05
0
کد خبر : 4669

درگیری شدید بین نیمکت‌های اتلتیکو- دورتموند

اختصاصی/ در جریان دیدار دو تیم اتلتیکومادرید و بوروسیا دورتموند، دیگو سیمئونه سرمربی تیم مادریدی با سباستین کل، مدیر ورزشی تیم میهمان درگیر شد.

درگیری شدید بین نیمکت‌های اتلتیکو- دورتموند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، دیدار دو تیم اتلتیکو مادرید و بروسیا دورتموند در کنار اینکه یک دیدار تماشایی با ۳ گل و چندین موقعیت گل بود، از نظر حاشیه هم چیزی کم نداشت. دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید مثل همیشه و با رفتارهایی جنجالی و پر هیجان، دائما از کنار زمین، بازیکنانش را به جلو می‌راند و از سوی دیگر هواداران تیمش را ترغیب می‌کرد تا بازیکنان را تشویق کنند.

این رفتارهای سیمئونه اصلا به مذاق اعضای نیمکت دورتموند خوش نیامد تا اینکه در یک جا آنها کنترل‌شان را از دست دادند.

در دقیقه ۶۰ بازی بود که سباستین کهل، مدیر ورزشی و بازیکن سابق دورتموند، بعد از خطای خشن برروی امره جان، بسیار خشمگین شد و درصحنه‌ای دیگر و زمانی که انتظار می‌رفت که با زمین خوردن بازیکن دورتموند، بازیکنان اتلتیکو، فیرپلی را رعایت کنند، آلوارو موراتا توپ را به گردش در آورد و بازی را به جریان انداخت و همین باعث شد تا صبر اعضای کادر فنی دورتموند به سر بیاید.

سباستین کهلفریادزنان به سمت نیمکت اتلتیکو حرکت کرد و سیمئونه هم به سمت او رفت.. آنها رو در روی هم فریاد می‌زدند و در آستانه درگیری فیزیکی بودند تا اینکه نلسون ویواس، دستیار سیمئونه، آنها را از هم جدا کرد و نگذاشت تا کار به جاهای بالاتر کشیده شود و به درگیری پایان داد.

این بازی با برد ۱-۲ اتلتیکو به پایان رسید و سامو لینو و رودریگو د پائول، گل‌های اتلتیکو را به ثمر رساندند و سباستین هالر، تنها گل دورتموند را زد تا سرنوشت این مسابقه به بازی برگشت و ورزشگاه سینگال ایدونا پارک کشیده شود.

برچسب ها
کد خبر : 4669
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار