loader
23:55
0
کد خبر : 14092

دستور ویژه برای پیگیری ماجرای درگذشت هوادار ملوانی؛ رفعتی محروم شد!

فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان از اقدام فوری برای بررسی ماجرای درگذشت هوادار ملوان خبر دادند.

دستور ویژه برای پیگیری ماجرای درگذشت هوادار ملوانی؛ رفعتی محروم شد!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ فدراسیون فوتبال ایران و وزارت ورزش و جوانان، دستور پیگیری ماجرای مرگ هوادار ملوان را دادند.

جریان دیدار امشب سپاهان و ملوان یکی از هواداران تیم ملوان بندرانزلی که برای حمایت از ملوان خود را به اصفهان رسانده بود، بدلیل هیجانات بازی و حمله قلبی درگذشت تا این اتفاق موجی از ناراحتی را در فوتبال کشور ایجاد کند.

فدراسیون فوتبال در بیانیه‌ای راجع به مرگ تلخ هوادار ملوان نوشت: «فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ضمن عرض تسلیت دوباره به مناسبت درگذشت هوادار محترم باشگاه ملوان بندرانزلی به خانواده گرامی ایشان و باشگاه قدیمی و محبوب فوتبال کشور، اعلام می‌دارد؛ بر اساس تصمیم گیری صورت گرفته با توجه به اتفاق تلخ رخ داده در ورزشگاه فولادشهر، تا اطلاع ثانوی و موعد تکمیل فرایند رسیدگی و بررسی قصور احتمالی در کمیته‌های ذیربط، مسولین برگزاری مسابقه سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی، از فعالیت محروم خواهند بود. اطلاع رسانی بیشتر متعاقبا به استحضار عموم خواهد رسید.»

به این ترتیب داود رفعتی، مسئول برگزاری این مسابقه تا اطلاع ثانوی از ادامه فعالیت خود محروم خواهد بود. همچین دنیامالی وزیر ورزش و جوانان خواست با بررسی دقیق موضوع، گزارشی از این اتفاق آماده و نتیجه به وزارت ورزش ارائه شود. 

برچسب ها
کد خبر : 14092
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار