loader
20:16
0
کد خبر : 7141

دست رد کیمیچ به سینه بارسلونا و فلیک

اختصاصی / پیشنهاد بارسلونا برای جذب جوشوا کیمیچ، اصلاً در حد و اندازه‌های انتظارات این بازیکن توانا نیست.

دست رد کیمیچ به سینه بارسلونا و فلیک

به گزارش فوتبال برتر، با وجودی که جوشوا کیمیچ بازیکن مدنظر و مهره ایده آل ژاوی هرناندز برای تقویت بارسلونا بود و هانس فلیک هم نظر مثبتی نسبت به این بازیکن توانا دارد، اما بعید به نظر می‌رسد که کیمیچ در نوکمپ به سرمربی سابقش ملحق شود.

با تصمیم سران باشگاه بارسلونا برای برکناری ژاوی هرناندز در پایان فصل، انتظار می‌رود که در همین هفته، هانس فلیک به عنوان سرمربی تیم کاتالان معرفی شود. فلیک که سابقه هدایت کیمیچ چه در تیم ملی آلمان و چه در باشگاه بایرن مونیخ را داشته، امیدهای زیادی داشت تا بتواند او را به جمع شاگردان جدیدش در نوکمپ اضافه کند.

در این راستا تماس‌هایی هم برقرار شده ولی شنیده می‌شود که روند مذاکرات به دلیل عدم دستیابی توافقات مالی و فاصله زیاد بین پیشنهاد ارائه شده از سوی باشگاه بارسلونا و خواسته‌های مالی بازیکن آلمانی به بن بست خورده است. طبق گزارش‌های مختلف، دستمزد ناخالص سالانه کیمیچ، ۱۹.۵ میلیون یورو است و این مبلغی است که سران باشگاه بارسلونا قادر به پرداختش نیستند.

قبل از هرچیز سران بارسلونا باید تعادل دستمزد میان بازیکنان را برای فصل بعد برقرار کنند. لازم به ذکر است که لواندوفسکی سالانه ۳۰ میلیون یورو دستمزد می‌گیرد. توقعات مالی کیمیچ، به هیچ ترتیب با بودجه اقتصادی بارسلونا جور در نمی‌آید و از همین رو باید منتظر ماند و دید که آیا امکان رسیدن به توافق در هفته‌ها و ماه‌های آتی وجود خواهد داشت یا خیر.

برچسب ها
کد خبر : 7141
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار