loader
05:56
4
کد خبر : 3390

دفاعیه داور زن جنجالی؛ من پرسپولیسی نیستم!

داور خانمی که قرار بود در دربی پایتخت در اتاق VAR حضور داشته باشد، به خاطر انتشار یک عکس جنجالی از لیست داوران دربی خارج شد.

دفاعیه داور زن جنجالی؛ من پرسپولیسی نیستم!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، صد و سومین دربی پایتخت روز چهارشنبه ۲۳ اسفند برگزار می‌شود اما حاشیه‌های آن از حالا شروع شده است. از تغییر زمان دربی و احتمال موکول شدن آن به سال آینده تا انتخاب داوران زن برای حضور در اتاق VAR. درحالی که رسانه‌ها مشغول گمانه‌زنی درباره انتخاب داور دربی بودند، خداداد افشاریان از انتخاب مهسا قربانی به عنوان اولین زن تاریخ دربی خبر داد و گفت که قرار است قربانی در اتاق VAR مستقر شود. در کنار انتخاب مهسا قربانی، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم دیروز از حضور یک خانم داور دیگر در اتاق VAR خبر داد و گفت موعود بنیادی‌فر و مهناز ذکایی هم قرار است در کنار مهسا قربانی حضور داشته باشند اما این خبر در کمتر از ۲۴  ساعت تکذیب شد.

ماجرا از این قرار بود که دیشب عکسی از مهناز ذکایی منتشر شد که برای تماشای دیدار پرسپولیس و کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ با کلاه قرمز و در جمع هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور داشته که این ماجرا اعتراض تند و شدید استقلالی‌ها را به دنبال داشته است. البته ظاهرا ذکایی در آن بازی صرفا برای حمایت از حضور بانوان در ورزشگاه ها به آزادی رفته و هوادار پرسپولیس نیست. ذکایی در این باره به خبرگزاری ایسنا گفته:« این دیدار اولین حضور بانوان در ورزشگاه آزادی پس از سال‌ها بود. اگر یادتان باشد اینفانتینو هم در این بازی حضور داشت. باید این را بگویم که در آن بازی بحث استقلال و پرسپولیس نبود و بانوان علاقه‌مند به فوتبال می‌خواستند از فرصت پیش آمده استفاده کنند و برای تماشای فوتبال به ورزشگاه آزادی بروند.»

ذکایی در ادامه دفاع از خود و اینکه طرفدار پرسپولیس نیست، اضافه می‌کند:« من هیچوقت در کارم به عنوان یک داور حرفه‌ای برای تیمی جانبداری نکرده‌ام و برای من عجیب است که چنین اتفاقی پس از معرفی نامم به عنوان یکی از داوران دربی رخ داد. به همین دلیل تصور می‌کنم که این اتفاق از درون جامعه فوتبال رخ داده است. در هر صورت من فرصت حضور در دربی را از دست دادم اما امیدوارم هر کسی در این بازی به عنوان داور حضور دارد، موفق باشد.»

با این شرایط ذکایی در اتاق VAR دربی حضور نخواهد داشت.

برچسب ها
کد خبر : 3390
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

فری - 6 ماه پیش

لطفا بفرمایید کلاه بوقی به این قشنگیو از کجا خریدی
0 0
کاربر میهمان

Aryanz Arena - 6 ماه پیش

خدایی شمام مثل سایت ورزش۳نباشین ک فقط نظرات طرفداری تیم پیروزی رو ثبت ک اگر اینطور این سایت هم بدرد نمیخوره
0 0
کاربر میهمان

Aryanz Arena - 6 ماه پیش

خب بجزاین ی عکس هم باکلاه آبی میزاشتی ک رفع سواثربشه.اگ راست گفته باشی
0 0
کاربر میهمان

هستي - 6 ماه پیش

اگه این یه خانم پرسپولیسی بوده الان فدراسیون از کله تا ریشه داوران منجمله داور وسط و داور وار ک روز دربی دربی را هم براشون دراورد و افشاریان ک هنوز پرشش ب آسمان ادامه داره هنگام پنالتی معیشتی کیسه ها اینا رو ک همه میشناسن کیسه ای تمام عیارن و در وتخت هم همش براتون جوره جوره
0 0
پربازدیدترین اخبار