loader
10:45
0
کد خبر : 2881

دقیقی: از کسب یک امتیاز راضی هستم

سرمربی شمس‌‌آذر گفت: با توجه به شرایطی که شمس‌آذر داشت، فکر می‌کنم کسب یک امتیاز برای تیم ما بد نبود.

دقیقی: از کسب یک امتیاز راضی هستم

 به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، سعید دقیقی در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و مس رفسنجان که با تساوی بدون گل پایان یافت، گفت: تیم ما در نیمه اول بازی هجومی و خوبی ارائه داد و موقعیت‌هایی روی دروازه مس رفسنجان ایجاد کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم که واکنش‌های خوب حامد لک به مس کمک کرد.

او درباره نیمه دوم گفت: با توجه به اینکه جهت وزرش باد علیه ما بود و سرمای هوا هم بیشتر شده بود کیفیت بازی افت کرد و به اعتقاد من دو تیم بازی برابری را در مقابل هم به نمایش گذاشتند. بازی بیشتر روی دور درگیری‌های فیزیکی بود و در نیمه دوم خیلی مباحث تاکتیکی در بازی دخیل نبود. با توجه به شرایطی که شمس‌آذر داشت و بازیکنانی که در اختیار نداشتیم، فکرمی‌کنم کسب یک امتیاز برای تیم ما بد نبود؛ هرچند در نیمه اول می‌توانستیم بازی را با یک گل تمام کنیم. به تیم مس هم خداقوت می‌گویم در برخی موقعیت‌ها خوب عمل کردند اما در مجموع نتیجه بازی عادلانه بود.

دقیقی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره بازی شمس‌آذر با سپاهان در جام حذفی ادامه داد: سپاهان تیم بزرگی است. در جام حذفی بدترین قرعه‌ای که برای یک تیم ممکن است رقم بخورد این است که برود در اصفهان و با سپاهان بازی کند. با این حال ما تلاش خودمان را خواهیم کرد تا بازی باکیفیتی را ارائه دهیم.

دقیقی درباره جدایی برخی بازیکنان از شمس آذر هم گفت: به گذشته برنمی‌گردیم و با همین بازیکنانی که داریم کارمان را به بهترین نحو دنبال خواهیم کرد. برای آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم و امیدوارم من، تیم شمس‌آذر و مالک و مدیرعامل باشگاه را درک کنید؛ هرچند امروز شمس‌آذر با تیم با کیفیت نیم‌فصل اول فاصله دارد اما زمان لازم است که دوباره خودمان را اثبات کنیم.

برچسب ها
کد خبر : 2881
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار