loader
14:47
0
کد خبر : 5771

دقیقی: می توانستیم مدعی کسب سهمیه آسیا باشیم

سرمربی شمس آذر قزوین گفت: این فصل می توانستیم برای کسب سهمیه آسیا بجنگیم اما متاسفانه در تعطیلات نیم فصل اتفاقاتی افتاد که ما را از این هدف دور کرد.

دقیقی: می توانستیم مدعی کسب سهمیه آسیا باشیم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، سعید دقیقی در نشست خبری پس از بازی تیم‌های شمس آذر قزوین و پیکان تهران گفت: خدا را شاکریم که توانستیم علیرغم بی بهره بودن از حضور هواداران تیم به پیروزی رسیدیم و توانستیم حامیان خود را خوشحال کنیم.

وی ادامه داد: ای کاش فوتبال ایران به صورت ویژه به تیم شمس آذر در حوزه های مختلف توجه کند زیرا ما به دنبال فوتبال جذاب و واقعی هستیم و بازیکنان باانگیزه ای در تیم داریم. در مباحث تاکتیکی بازیکنان ما تلاش فوق العاده ای دارند و با وجود امکاناتی که داریم، سخت جنگیده ایم. البته در این مسیر تماشاگران و مدیریت در کنار تیم بوده اند تا به موفقیت برسیم.

دقیقی در پایان گفت: در جلسات خصوصی بارها به بازیکنان تاکید کردم که می توانیم برای کسب سهمیه آسیا بجنگیم اما متاسفانه در تعطیلات نیم فصل اتفاقاتی افتاد که ما را از این هدف دور کرد. برای بازگشت سه امتیاز کسر شده همچنان پیگیر هستیم و امیدواریم کمیته انضباطی و کمیته استیناف سه امتیاز شمس آذر را بازگردانند چراکه بارها شاهد بوده‌ایم تیم هایی که در موضوعات مختلف تخلف داشته اند مورد بخشش قرار گرفته‌اند.

برچسب ها
کد خبر : 5771
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار