loader
00:07
0
کد خبر : 9780

دلافوئنته: از تماشای فرانسه لذت می‌برم

سرمربی اسپانیا در خصوص تقابل حساس روز سه‌شنبه با فرانسه در نیمه‌نهایی یورو صحبت کرد.

دلافوئنته: از تماشای فرانسه لذت می‌برم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ لوییس دلافوئنته سرمربی تیم اسپانیا در نشست خبری پیش از بازی با فرانسه در مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ شرکت کرد.

وضعیت فعلی اسپانیا

این یک فرصت فوق‌العاده است. ما خیلی خوب عمل کرده‌ایم که تا اینجا پیش آمده‌ایم. این بازی می‌تواند فینال یورو باشد. هر دو تیم عالی هستند و همه چیز در جزئیات کوچک مشخص خواهد شد. ما سعی خواهیم کرد از همه نقاط قوتی که ما را به این مرحله رسانده، استفاده کنیم. ما تیمی هستیم که دیدن بازی‌مان لذت‌بخش است؛ اما در نهایت برنده شدن اهمیت دارد مخصوصاً در این مرحله ما می‌خواهیم فوتبال زیبا بازی کنیم اما همچنین می‌خواهیم فوتبال نتیجه‌گرا هم بازی کنیم، زیرا در نهایت نتایج اهمیت دارند. مهم‌ترین چیز، همان‌طور که همیشه بوده، برنده شدن است.

تقابل با فرانسه

ما با حریف فوق‌العاده‌ای روبرو هستیم. چیزی که ما بررسی می‌کنیم، پتانسیل یک تیم است و پتانسیل آن‌ها فوق‌العاده است. آن‌ها بازیکنانی کلاس جهانی دارند. من همیشه از تماشای فوتبال لذت می‌برم، به‌ویژه تماشای تیم بزرگی مانند فرانسه.

مهار کیلیان امباپه 

بازیکنانی مانند او غیرقابل پیش‌بینی هستند. کیلیان امباپه حتی در ۵۰ درصد توانایی‌اش هم مانند هر بازیکن دیگری در آمادگی کامل است. بازیکنانی مانند او می‌توانند در هر لحظه‌ای از بازی شرایط را تغییر دهند. او یک نابغه است؛ یک بازیکن فوق‌العاده کلاس جهانی.

رقابت فرانسه و اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه آغاز می‌شود.

برچسب ها
کد خبر : 9780
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار