loader
00:12
0
کد خبر : 9572

دلافوئنته: این یک شب تاریخی برای اسپانیاست

سرمربی اسپانیا در خصوص پیروزی شیرین مقابل آلمان صحبت کرد.

دلافوئنته: این یک شب تاریخی برای اسپانیاست

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ دلافوئنته سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از برد مقابل آلمان در خصوص شب فوق‌العاده تیم ملی کشورش صحبت کرد.

برد مقابل آلمان 

این لحظه‌ای است که باید به آنچه به دست آورده‌ایم افتخار کنیم و از این لحظه لذت ببریم. از نظر فیزیکی، خواهیم دید که چگونه می‌توانیم در روزهای آینده بهتر شویم. من مطمئنم که همه بازیکنانم آماده هستند. آنها در سطح بسیار بالایی بازی می‌کنند. بازیکنان من سیری‌ناپذیر هستند. من به مربیگری چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم. بسیاری از آنها را سال‌هاست که می‌شناسم. آنها عادت به رقابت در بالاترین سطح دارند و فرصتی برای قهرمانی دارند. این تیم همیشه رقابت خواهد کرد. البته همیشه جا برای بهبود وجود دارد، اما نمی‌توانیم غرور، کیفیت و تعهد آنها را زیر سوال ببریم.

مصدومیت پدری

نمی‌دانم مصدومیت او در چه حدی جدی است اما درد زیادی داشت و قطعا باید تا آخرین لحظات منتظر نظر پزشکان باشیم. به‌نظر من خطا روی او کارت قرمز داشت اما داور حتی از کارت زرد هم استفاده نکرد.

شب تاریخی اسپانیا 

این یک شب تاریخی است. من افتخار می‌کنم که می‌توانم نماینده کشورمان باشم. اینکه تا کجا پیش خواهیم رفت، خواهیم دید، اما کاملاً مطمئن هستیم که می‌توانیم با این تیم بسیار پیش برویم.

برچسب ها
کد خبر : 9572
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار