loader
14:23
0
کد خبر : 10674

دلخوری مدافع لیگ برتری از استقلال: کاری که با من کردند بی‌معرفی بود!

مدافع فصل گذشته گل گهر از رفتار استقلالی‌ها ناراحت و دلگیر است و معتقد است استقلال چون رضاییان را جذب کرده قید جذب او را زده است!

دلخوری مدافع لیگ برتری از استقلال: کاری که با من کردند بی‌معرفی بود!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، دو هفته قبل مهدی تیکدری مدافع راست گل گهر سیرجان  با استقلال مذاکره و طبق گفته خودش با این تیم قرارداد هم امضا کرد اما به دلایلی نامعلوم مسئولان استقلال قید جذب این بازیکن را زدند و رامین رضاییان را به خدمت گرفتند. او در یک گفتگوی نسبتا مفصل درباره دلایل این اتفاق توضیح داده است:

واقعا مصدوم هستی که استقلال قید جذب تو را زد؟

به هیچ‌وجه؛ من کاملا سالم هستند و اینکه از من پرسیده می‌شود مصدوم هستی واقعا اذیتم می‌کند؛ چون سالم سالم هستم و حتی MRI هم دادم.

پس چرا حضورت در استقلال کنسل شد؟

من چند روز قبل با استقلال به توافق کامل رسیدم و حتی با این تیم قرارداد سه برگی هم امضا کردم و از من با لباس استقلال عکس هم گرفتند اما به شخص مدیرعامل استقلال احترام گذاشتم  چون ایشان به من گفتند از مچ پایم MRI بگیرم و بعد آن را ارائه بدهم که من هم همین کار را کردم و با هماهنگی یکی از مربیان استقلال به شهرم کرمان رفتم تا بعد از حل مشکلم به تهران برگردم تا هم خبر انتقالم را  رسانه‌ای کنند هم در تمرین استقلال هم حضور پیدا کنم. اما بعد از آن هیچ تماسی با من گرفته نشد.

دلیلش چه بود؟

واقعا نمی‌دانم باید چه بگویم چون من MRI خودم را به خانم دکتر محمدی و دکتر صادقی نشان دادم و هر دو پزشک هم تایید کردند که مچ پای من هیچ ایرادی ندارد و سالم است. حتی به مدیریت باشگاه هم گفتم حاضرم در قراردادم قید شود که اگر در طول فصل هر مصدومیتی از مچ پا گریبان‌گیرم شد، باشگاه قراردادم را یکطرفه فسخ کند. این موضوع را هم به مدیریت استقلال و یکی از مربیان این تیم اطلاع دادم و قرار شد آنها در یک فرصت سه چهار روزه و زمان مناسب به من بگویند برای حضور در تمرینات استقلال حاضر شوم اما نمی‌دانم چرا تماسی با من گرفته نشد. واقعا  کاری که استقلال با من کرد دور از معرفت بود و حالا هم اینگونه جلوه داده‌اند که من مصدوم هستم که این کار اصلا قشنگ نیست.

به نظر خیلی کلافه‌ای و از اتفاقاتی که رخ داده خیلی ناراحتی!

بله ناراحتم چون اینطور وانمود شده که من مصدوم هستم و هر کسی هم که به من زنگ می‌زند این را می‌پرسد اما همان‌طور که گفم کاملا سالم هستم. ضمن اینکه انتظار نداشتم با من اینگونه برخورد شود چون من نیم فصل قبل بعد از توافق با استقلال جایگاهم را در تیمم از دست دادم و سرمربی گل‌گهر هم بعد از مذاکره‌ای که با استقلال داشتم، نیمکت‌نشینم کرد و شرایطم سخت شد. اتفاقات امسال را هم که برای شما گفتم.

با اتفاقاتی که رخ داده حالا منتظر چه چیزی هستی؟

من منتظر هیچ اتفاقی نیستم چون اولویتم را پیوستن به استقلال گذاشته بودم و با این تیم هم قرارداد بستم و جواب MRI خودم را هم ارائه دادم اما بعد دیدم خبری نشد و حالا هم چند پیشنهاد از تیم‌های دیگر دارم که روی آنها فکر می کنم و در نهایت هم یکی از آنها را انتخاب خواهم کرد.

برچسب ها
کد خبر : 10674
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار