loader
14:19
0
کد خبر : 6166

دلیل اشک‌های داور در پایان بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند چه بود؟

اختصاصی / اورساتو، داور ایتالیایی دیدار دو تیم پاری‌سن‌ژرمن و بوروسیا دورتموند زیر گریه زد و ابهامات زیادی درباره دلیل اشک‌های او ایجاد شد.

دلیل اشک‌های داور در پایان بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند چه بود؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، با به صدا در آمدن سوت پایانی دیدار دو تیم پاری‌سن‌ژرمن و بوروسیا دورتموند در ورزشگاه پارک دو پرنس در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صعود دورتموند به فینال این رقابت‌ها، صحنه عجیبی توجه دوربین‌های خبری را به خود جلب کرد. جدای از صحنه‌های اشک و شادی بازیکنان دو تیم، اشک‌هایی که از چشمان دانیله اورساتو، داور مسابقه جاری شد، بسیار خبرساز شد.

اما دلیل این اشک‌ها چه بود؟ بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آخرین قضاوت این داور باتجربه ایتالیایی در لیگ قهرمانان اروپا بود. از همین رو بود که او با به صدا درآوردن سوت پایانی مسابقه، نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد و دوربین‌های خبری این تصاویر را ثبت کردند.

داور ایتالیایی در بازی خداحافظی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا، حسابی احساساتی شده بود و این اشک‌ها از نظر انسانی و حرفه‌ای اهمیت بسیار بالایی داشت. بلافاصله بعد از این اتفاق بود که داوران دیگر به کنار اورساتو آمدند، او را در آغوش گرفته و تشویقش کردند.

لازم به ذکر است که این داور ایتالیایی قضاوت خیلی خوبی در این بازی داشت و تصمیمش در جنجالی‌ترین صحنه دیدار که عدم اعلام پنالتی برروی عثمان دمبله به دلیل وقوع خطا در خارج از محوطه جریمه بود، کاملا درست بود. هرچند که او در ابتدا، مرتکب اشتباه شد و بلافاصله تصمیمش را اصلاح کرد.

به علاوه تصمیم او برای عدم اعلام پنالتی به دلیل خطای احتمالی برروی امباپه هم بحث‌های زیادی را مطرح کرد ولی اورساتو بدون تردید تصمیمش را گرفت و این صحنه را پنالتی اعلام نکرد.

بازنشتگی در پایان فصل

اورساتو که در فصل تابستان هم به‌عنوان یکی از داوران مطرح اروپایی در رقابت‌های یورو۲۰۲۴ سوت خواهد زد، می‌داند که این آخرین تورنمنت بین‌المللی‌اش خواهد بود. او مجموعا در ۵۶ بازی لیگ قهرمانان اروپا از جمله فینال بین پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ در آگوست سال ۲۰۲۰ قضاوت کرده است.

با اتمام رقابت‌های یورو، اورساتو، برای همیشه از دنیای داوری خداحافظی خواهد کرد و به کارنامه ۲۲ ساله قضاوتش در بالاترین سطح دنیای فوتبال پایان خواهد داد. او تنها نماینده داوری ایتالیا در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ خواهد بود.

برچسب ها
کد خبر : 6166
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار