loader
06:17
0
کد خبر : 5018

دمبله، دشمنی در قالب فیگو؛ نه می‌بخشیم و نه فراموش می‌کنیم

اختصاصی/ هواداران بارسلونا به شدت از عثمان دمبله بازیکن فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن بدشان می‌آید و این را قبل از شروع بازی شب گذشته دو تیم و گرم کردن پیش از مسابقه به شیوه‌های مختلفی به نمایش گذاشتند.

دمبله، دشمنی در قالب فیگو؛ نه می‌بخشیم و نه فراموش می‌کنیم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، عثمان دمبله که در طول دوران حضورش در بارسلونا، به دلیل مسائل مختلف از بی انضباطی گرفته تا مصدومیت‌های طولانی هرگز نتوانست برای تیم کاتالان خوش بدرخشد، در نهایت این تیم را به مقصد پاری‌سن‌ژرمن ترک کرد.

حالا بسیاری از هواداران بارسلونا به همین خاطرف دل خوشی از دمبله ندارند و این را قبل و در جریان مصاف سه شنبه شب تیمشان مقابل پاری سن ژرمن در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به نمایش گذاشتند.

 دمبله در بازی شب گذشته دروازه تیم سابقش را باز کرد و گلش را جشن گرفت تا خشم آنها را بیشتر کند و همین بهانه‌ای شد در برگشتش به بارسلونا، با واکنش‌های تندی از سوی هواداران این تیم روبرو شود. قبل از آغاز مسابقه، تعدادی از هواداران آبی‌اناری‌ها پیراهن دمبله را آتش زدند و در تمرینات گرم کردن قبل از بازی نیز حسابی او را هو کردند. یکی از هواداران بارسلونا، در پیغامی خطاب به دمبله روی بنری نوشته بود: « نه می‌بخشیم و نه فراموش می‌کنیم.»

این واکنش‌ها یادآور استقبال تند و دشمنانه‌ای بود که بعد از جدایی لوئیز فیگو از بارسلونا و پیوستنش به رئال مادرید، به هنگام حضور او در ال کلاسیکو در نوکمپ با اوانجام شد.

برچسب ها
کد خبر : 5018
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار