loader
13:40
0
کد خبر : 4483

دنده استقلال خوزستان در سراشیبی سقوط خلاص شد!

دو تیم پیکان تهران و استقلال خوزستان ساعت 19:00 یکشنبه شب در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند که شاگردان عنایتی با کسب یک نتیجه اقتصادی سه امتیاز را در تهران نگه داشتند.

دنده استقلال خوزستان در سراشیبی سقوط خلاص شد!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ شاگردان رضا عنایتی که سال گذشته را با باخت مقابل پرسپولیس به پایان رساند به امید کسب اولین برد خود در سال جدید پا به این مسابقه گذاشت. از طرفی سیروس پورموسوی که با استقلال خوزستان در منطقه سقوط قرار دارد با خرید های خارجی جدید خود در اندیشه سقوط از منطقه  خطر است.

 ترکیب پیکان: محمد ناصری، محمد آژیر، دانیال جهانبخش، سیدمحمد ستاری، محمدجواد آزاده، علی‌اصغر صادقی، غلامرضا ثابت‌ایمانی، سامان نریمان‌جهان، محمدحسین فلاح، حامد پاکدل، علی قربانی

سرمربی: رضا عنایتی

ترکیب استقلال خوزستان: حسن پورحمیدی، علی هلیچی، حسین احمدی، دوستونبک تورسانوف، پیمان رنجبری، آسو رستم، عثمان اندونگ، بهروز بارانی، جواد آقایی‌پور، حسن شوشتری، محمود مطلق‌زاده

سرمربی: سیروس پورموسوی

بازی در شرایطی شروع شد که میثم تیموری مدافع‌ تیم مس رفسنجان با حضور بر روی سکوهای ورزشگاه دستگردی تماشاگر ویژه این بازی بود. سید سیروس پورموسوی در اکثر دقایق نیمه اول از روی نیمکت نظاره‌گر عملکرد تیم خود بود و دستیار برزیلی او از لب خط آبی‌پوشان خوزستانی را هدایت می‌کرد.

تیم پیکان در نیمه اول بازی سوار بازی بود و با مالکیت بالای توپ سعی بر خلق موقعیت داشت. استقلال خوزستان هم با عقب کشیدن به زمین خودی به دنبال نفوذ از طریق ضدحمله بود

نیمه دوم بازی با موقعیت‌های خطرناک پیکان روی دروازه استقلال خوزستان دنبال شد و این خلق  موقعیت ها بالاخره در دقیقه 63 منجر به خطای پنالتی به سود خودروسازان شد و حامد پاکدل از روی نقطه پنالتی دروازه پورحمیدی را باز کرد و خوشحالی را به اردوی سفیدوشان آورد. جواد آقایی پور هم که مرتکب خطا شده  بود از  علی‌اصغر مومنی کارت زرد گرفت.

با گلی که استقلال خوزستان دریافت کرد، موج حملات آبی پوشان روی دروازه پیکان بیشتر شد و ناصری دروازه‌بان پیکان در چند صحنه دروازه تیم خود را نجات داد. گلی که استقلال دریافت کرد جریان بازی را برعکس نیمه اول کرد و این‌آبی های خوزستانی بودند که مالکیت توپ و میدان را داشتند و پیکان چشم به ضد حملات دوخته بود.

حملات استقلال خوزستان راه به جایی نبرد و شاگردان سید سیروس پورموسوی نتوانستند از منطقه خطر فاصله بگیرند و متحمل یک شکست دیگر شدند آنها با 16 امتیاز در رتبه چهاردهم ایستادند. پیکان هم با این برد ارزشمند خانگی خود 23 امتیازی شد و پشت سر مس رفسنجان در رتبه یازدهم شد.

برچسب ها
کد خبر : 4483
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار