loader
11:47
0
کد خبر : 927

دومین سلفی در قطر با ستاره تاتنهام

اختصاصی/ سون هیونگ مین مهاجم تاتنهام مطرح ترین ستاره فوتبال آسیاست و همین موضوع او را در کانون توجه هواداران و اعضای دیگر تیم های رقیب قرار داده است.

دومین سلفی در قطر با ستاره تاتنهام

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در پایان بازی کره جنوبی و اردن که با تساوی دو، دو تمام شد و در حالی که کره ای ها با وجود زدن گل تساوی در دقایق پایانی از این مساوی خوشحال نبودند، اما یکی از مربیان اردن دست به حرکت جالبی زد و با ستاره کره ای ها عکس سلفی گرفت.

این حرکت اما نشانگر این بود که کادرفنی و اعضای تیم اردن با وجود از دست دادن برد در آخرین دقایق خیلی از این نتیجه ناراحت نبودند چرا که به سراغ سون هیونگ مین رفتند تا با او عکس یادگاری بگیرند. البته برای ستاره کره ای تاتنهام این اتفاق تازه ای نیست.

در جام جهانی ۲۰۲۲ و در بازی دوم مرحله گروهی بین غنا و کره جنوبی که با پیروزی سه، دو تیم افریقایی همراه بود و در حالی که سون هیونگ مین از شکست تیمش ناراحت بود و حتی اشک می ریخت یکی از اعضای کادرفنی تیم غنا گوشی موبایلش را در آورد تا با ستاره کره ای عکس سلفی بگیرد. این در حالی اتفاق افتاد که دیگر اعضای کادرفنی غنا سعی داشتند سون هیونگ مین را که از شکست غمگین بود دلداری بدهند و حتی نسبت به اینکه همکارشان در این شرایط قصد گرفتن عکس یادگاری با بازیکن کره را دارد عصبانی شده بودند.

برچسب ها
کد خبر : 927
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار