loader
16:56
2
کد خبر : 2450

دو انتقال جذاب و سودآور به اروپا؛ سود سپاهان از جوان های با استعداد

سپاهان با سرمایه گذاری مناسب روی بازیکنان جوان در آستانه انتقال دو بازیکن مستعد و جوانش به تیم های خارجی است.

دو انتقال جذاب و سودآور به اروپا؛ سود سپاهان از جوان های با استعداد

به گزارش سایت فوتبال برتر، در برنامه فوتبال برتر محمدحسین میثاقی مجری برنامه با اشاره به انتقال دو بازیکن سپاهان به تیم هایی از لیگ روسیه از عملکرد این باشگاه در نقل و انتقالات تقدیر کرد. سپاهان با سرمایه گذاری مناسب روی جوان های مستعد حالا دو بازیکن جوانش را در حال انتقال به تیم های خارجی می بیند. انتقالی که سود مالی مناسبی هم نصیب این باشگاه خواهد کرد.

محمد قربانی هافبک ۲۲ ساله سپاهان با تیم اورنبرگ روسیه به توافق رسیده و به همین دلیل سپاهان را در بازی بعدی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال همراهی نخواهد کرد.

محمد جواد حسین نژاد دیگر هافبک جوان و ۲۰ ساله سپاهان نیز با پیشنهاد یک میلیون دلاری از زنیت روسیه مواجه شده و احتمالا این بازیکن نیز برای قرارداد با این تیم مطرح روسی ، از سپاهان برود.

برچسب ها
کد خبر : 2450
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

ادرین9@ - 7 ماه پیش

این درسته کسری طاهری محاجم نوجوانانم رفته روسیه این خیلی خوبه اما واسه فوتبال ما خیلی کمه.بعدروسیه تحریمه بخاطر جنگ با اوکراین بازیکنان مازیاد دیده نمیشن برن جای دیکه بهتره
0 0
کاربر میهمان

ادرین9@ - 7 ماه پیش

اگ تیم ملی امید ما حذف نمیشد ازرقابتهای جام ملتهاu23 انتخابی المپیک میتونستیم کلی لژیونر ترانسفر کنیم حیف شد بخدا ما اصل مطلب استعداده رو داریم کشورهای دیگ ک استعداده رو ندارن روی تیمهای پایه و جوانانشون کارکردن روی شاید سرمایه گذاری کردن ما روی حتما سرمایه گذاری نمیکنیم
0 0
پربازدیدترین اخبار