loader
06:50
0
کد خبر : 5073

اتفاق عجیب؛ دو بازیکن رئال مادرید حاضر به زدن پنالتی نشدند!

اختصاصی / سرنوشت بازی برگشت دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا به ضربات پنالتی کشیده شد و رئالی‌ها موفق شدند به سختی از سد حریف عبور کرده و به نیمه نهایی برسند.

اتفاق عجیب؛ دو بازیکن رئال مادرید حاضر به زدن پنالتی نشدند!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، داویده آنچلوتی، مربی رئال مادرید در پایان دیدار چهارشنبه شب این تیم مقابل منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در میکسد زون به موضوع جالبی اشاره کرد.

رئال در این دیدار در ضربات پنالتی توانست جواز حضور در دور بعد را پیدا کند و داویده آنچلوتی در مورد نحوه تصمیم‌گیری درباره بازیکنانی که پشت ضربات پنالتی قرار بگیرند صحبت کرد. او به این نکته اشاره کرد که کدام بازیکنان حاضر به زدن این ضربات سرنوشت‌ساز شدند و کدام از بازیکنان درخواست کردند که پشت توپ قرار نگیرند.

داویده آنچلوتی در این رابطه گفت:«وقتی ۴ یا ۵ دقیقه تا پایان بازی زمان باقی مانده بود، شروع به فکر کردن به ضربات پنالتی کردم. با خودم گفتم جود که پنالتی‌زن است؛ لوکا هم همینطور، لوکاس هم خیلی خوب پنالتی می‌زند. ناچو تجربه کافی دارد و در تمرینات تیم دیده‌ایم که چه می‌کند. آنتونیو هم بازیکن شجاعی است. قرار بود فدریکو هم پنالتی پنجم را بزند.»

او ادامه داد:« فدریکو به من گفت خیلی خسته و در یک قدمی مرگ است! به همین دلیل تصمیم گرفتیم رودیگر پشت توپ قرار بگیرد. تصمیم برای انتخاب پنالتی‌زن‌های تیم برعهده کادرفنی است.»

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال هم در میکسد زون اعلام کردکه یک بازیکن دیگر هم از او خواسته که پشت ضربات پنالتی قرار نگیرد:«ادر میلیتائو تصمیم گرفت پنالتی نزند! دلیل او هم این بود که ادرسون، دروازه‌بان برزیلی سیتی خیلی خوب او را می‌شناسد و ممکن است دست او را بخواند.»

آنچلوتی دراین باره گفت:« بازیکنان به من می‌گفتند برنده خواهیم شد. لونین می‌گفت پنالتی‌ها را مهار می کند و در نهایت هم اوضاع برایمان خوب پیش رفت. خیلی خوب ضربات پنالتی را زدیم و از عملکرد رودیگر واقعا حیرت‌زده شدم. این فصل او خوب پنالتی نزده بود ولی این بار همه چیز خوب پیش رفت.»

برچسب ها
کد خبر : 5073
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار