loader
07:50
0
کد خبر : 4521

تصاویر جالب از حضور دو بازیکن مسلمان لالیگایی در مراسم حج عمره

اختصاصی/ دو بازیکن باشگاه رئال سوسیداد اسپانیا برای انجام مراسم حج عمره به کشور عربستان سفر کرده‌اند.

تصاویر جالب از حضور دو بازیکن مسلمان لالیگایی در مراسم حج عمره

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، عمر صدیق نیجریه‌ای و هاماری ترائوره اهل مالی دو بازیکن مسلمان تیم فوتبال رئال سوسیداد با استفاده از تعطیلی رقابت‌های فوتبال لیگ اسپانیا، برای انجام مراسم حج عمره به مکه سفر کردند.

عمر صدیق نیجریه ای و هاماری ترائوره اهل مالی دو بازیکن افلریقایی و مسلمان تیم رئال سوسیداد اسپانیا

این دو بازیکن همچنین تصاویری از خود در مقابل خانه خدا و در حال عبادت با لباس سفید احرام منتشر کردند. ترائوره همچنین تصاویری از حضور هزاران زائر که در حال انجام مراسم عمره در کعبه هستند منتشر کرد. او همچنین در دیگر عکس‌ها دشداشه یا همان لباس‌های سنتی مردان حاشیه خلیج فارس را به تن دارد.

این بازیکن رئال سوسیداد در اینستاگرامش ضمن انتشار عکسی با لباس احرام نوشت:«مبارک رمضان را تبریک می‌گویم. امیدوارم این ماه مبارک همراه با سلامتی، شادی، آرامش و بهروزی برای همه شما باشد. انشالله خداوند روزه ما را قبول و ایمانمان را تقویت کند.»

این دو بازیکن حاضر در رقابت‌های باشگاهی اسپانیا در شبکه‌های اجتماعی خود نسبت به مسلمان بودنشان و حضورشان در خانه خدا ابراز غرور کرده و عمر صادق در این رابطه در یک پست از تعهد خود به آموزه‌ها و شعائر اسلام و علاقه‌اش به ماه رمضان صحبت کرده است.

صادق در گفتگویی که روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو منتشر کرد، گفته است روز او در ماه مبارک رمضان از ساعت ۵ صبح آغاز می‌شود، جایی که قبل از رفتن به تمرین نماز صبح می‌خواند و عبادت می‌کند.‌ او می‌گوید:«در ماه مبارک رمضان کمی وزن کم می‌کنیم؛ چون این ماه برای مسلمانان ماه مبارکی است و به عبادت اختصاص دارد و سعی می‌کنیم تا به خدا نزدیک‌تر شویم.»

این ملی‌پوش نیجریه‌ای درباره ایام ماه مبارک رمضان در خانه و در کنار خانواده‌اش هم گفت:«بعد از بازگشت از تمرین سعی می‌کنم در تهیه سحری به همسرم کمک کنم.»

برچسب ها
کد خبر : 4521
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار