loader
20:56
0
کد خبر : 6567

اولین قربانی‌های پرونده فساد؛ خداحافظی مهدی و افشاریان!

پرونده جنجالی فساد در فوتبال ایران خیلی زود قربانی گرفت و دو چهره سرشناس فوتبال ایران از مناصب خود در فدراسیون فوتبال برکنار شدند.

اولین قربانی‌های پرونده فساد؛ خداحافظی مهدی و افشاریان!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ سهیل مهدی و خداداد افشاریان اولین نام‌هایی هستند که به خاطر پرونده فساد مالی باشگاه مس رفسنجان متاثر و از کار برکنار شدند.

در حالیکه تقریباً همه برای شروع تعطیلی روز جمعه آماده می‌شدند، عصر پنجشنبه این خبر روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت؛ خبری مبنی بر برکناری رئیس کمیته داوران و رنیس کمیته برگزاری مسابقات از سمت‌های خود در فدراسیون فوتبال. یک خبر شوکه‌کننده برای فوتبال بحران‌زده  که به نظر می‌رسد می‌تواند طی روزهای آینده با اخبار بزرگِ تازه‌ای همراه باشد.

البته که امروز افشاریان و مهدی، استعفانامه‌ای را منتشر کردند اما شواهد نشان می‌دهد که این استعفایی برای گرفتن زهر برکناری باشد.

با این اوصاف، مهدی تاج خیلی زود دست به کار شد و دانیال مرادی را به عنوان سرپرست کمیته داوران و محمدرضا کشوری‌فر را به جای سهیل مهدی در کمیته برگزاری مسابقات به کار گمارد تا مشخص شود دستکم برای مدتی باید با دو چهره آشنای سال‌های اخیر فوتبال ایران یعنی سهیل مهدی و خداداد افشاریان به عنوان مدیران میانی فدراسیون فوتبال خداحافظی  کنیم.

طی روزهای گذشته پرونده‌ای در فوتبال ایران با عنوان فساد مطرح شد که براساس آن در دوران مدیریت گذشته در باشگاه مس رفسنجان مقدار قابل توجهی پول به افراد مختلف تصمیم‌گیر در فوتبال ایران پرداخت شده است؛ پرونده‌ای که به نظر ابعاد گسترده‌تری طی روزهای آینده هم پیدا کند.

 

برچسب ها
کد خبر : 6567
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار