loader
05:13
0
کد خبر : 6333

دژاوو برای پرسپولیس؛ تیم اوسمار در انتظار تکرار اتفاقات هفته ۲۷!

اختصاصی/ پرسپولیس در حالی توانست هوادار را شکست بدهد که سال گذشته در همین هفته موفق شده بود سپاهان و استقلال را از صدر جدول پایین بکشد و به سمت قهرمانی برود.

دژاوو برای پرسپولیس؛ تیم اوسمار در انتظار تکرار اتفاقات هفته ۲۷!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ بیش نیمی از بازی های هفته بیست و هفتم لیگ برتر برگزار شد و پرسپولیس در بیرون از خانه و مقابل هوادار به برتری 2-0 رسید تا موقتا به صدرجدول برود. سرخپوشان در حالی به این برد مهم دست پیدا کردند که عیسی آل‌کثیر، ستاره این تیم در این بازی بود و موفق شد دو گل به ثمر برساند.

پرسپولیس در حال حاضر با 59 امتیاز در صدر جدول است و باید منتظر بازی فردای استقلال باشد و اگر آبی پوشان مقابل فولاد ته جدولی امتیاز از دست بدهند، آنها صدرنشین باقی خواهند ماند و سرنوشت قهرمانی به دست تیم اوسمار خواهد افتاد.

اتفاقی که اگر بیفتد، ماجرای قهرمانی و صدرنشینی سال گذشته پرسپولیس دوباره تکرار خواهد شد. در لیگ بیست و دوم پرسپولیس تقریبا شرایط مشابهی با امسال داشت و تا قبل از شروع هفته بیست و هفتم با ۵۴ امتیاز پشت سر سپاهان و استقلال ۵۵ امتیازی قرار داشت. سرنوشت قهرمانی در دستان پرسپولیس نبود اما هفته بیست و هفتم فصل قبل برای قرمزها بسیار شیرین به پایان رسید. سپاهان در اصفهان مقابل ملوان متوقف شد و پرسپولیس هم دربی حیثیتی و فوق‌العاده حساس را از رقیب سنتی خود برد تا به صدر جدول برسد. بعد از آن هم تیم گل‌محمدی همه بازی‌هایش را برد و جام قهرمانی را مال خود کرد. حالا پرسپولیسی ها امیدوار به تکرار اتفاقات فصل قبل هستند و باید دید دوباره هفته بیست و هفتم برای سرخپوشان خوش‌یمن خواهد شد یا خیر.

بازگشت عیسی و تکرار دژاوو

همانطور که پرسپولیس سال گذشته در هفته بیست و هفتم توانست سپاهان و استقلال را از صدرجدول پایین بکشد  و این اتفاق هم در این فصل احتمال دارد رخ بدهد، یک نکته ویژه دیگر هم مثل فصل گذشته رخ داده است. فصل قبل عیسی آل‌کثیر پس از گذراندن مصدومیت خود دوباره به ترکیب پرسپولیس برگشت و در دربی بین دو نیمه تعویض شد و پس از ورود به زمین توانست دروازه استقلال را باز کند و سرخپوشان با تک گل او به یک پیروزی مهم رسیدند. حالا دقیقا یک سال بعد از آن بازی و دقیقا در هفته بیست و هفتم، آل‌کثیر دوبار دروازه هوادار تهران را باز کرد تا تیم اوسمار موقتا صدرنشین شود.

حالا باید تا فردا شب منتظر نتیجه بازی استقلال و فولاد ماند تا ببینیم آیا دژاوو برای پرسپولیس تکرار خواهد شد یا نکونام و تیمش به صدرنشینی موقت پرسپولیسی‌ها پایان خواهند داد.

برچسب ها
کد خبر : 6333
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار