loader
05:01
0
کد خبر : 6346

دیدار بعد از صدرنشینی با حضور پرسپولیسی‌های قدیمی + عکس

اوسمار ویرا بعد از پیروزی تیمش برابر هوادار امروز یک بازی تدارکاتی را برای پرسپولیسی‌ها در نظر گرفت.

دیدار بعد از صدرنشینی با حضور پرسپولیسی‌های قدیمی + عکس

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تمرین پرسپولیس امروز در ورزشگاه شهیدکاظمی میهمانان آشنایی داشت که همراه تیم فوتبال جوانان ایران برای انجام بازی تدارکاتی با ذخیره‌های پرسپولیس حضور پیدا کرده بودند.

اوسمار ویرا مربی برزیلی پرسپولیس امروز سرحال از صدرنشینی- هرچند موقت- و نتایج خوبی که با سرخ‌ها گرفته در تمرین حضور پیدا کرده و کار بازیکنانش را زیر نظر داشت. او برخلاف مسابقات عینک طبی به چشم داشت که بیشتر یادآور دورانی است که به عنوان تئوریسین روی نیمکت پرسپولیس می‌نشست.

حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران یکی از پرسپولیسی‌ترین ها به حساب می‌آید. او فوتبالش را جوانان پرسپولیس آغاز کرد، به بازوبند کاپیتانی رسید و حتی در مقاطعی روی نیمکت این تیم نشست. با ۲۶۴ بازی بعد از پروین و پیروانی سومین بازیکنی است که بیشترین بازی را با لباس پرسپولیس انجام داده ضمن اینکه ۴ سال بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو بست. از این رو امروز به هیچ وجه در زمین تمرین شهیدکاظمی احساس غریبی نداشت و البته با استقبال اوسمار هم مواجه شد.

محمدانصاری دومین چهره آشنای این تمرین بود. او که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد در حال حاضر یکی از اعضای کادرفنی تیم جوانان ایران است و امروز با حضور در تمرین با همتیمی های سابقش دیدار کرد. انصاری اگر دچار مصدومیت نمی‌شد چه بسا می‌توانست هنوز در پرسپولیس و کنار بازیکنانی مانند وحید امیری، سروش رفیعی، عالیشاه و بیرانوند که همبازی‌اش بودند بازی کند. انصاری امروز در تمرین مورد استقبال سرخ ها قرار گرفت. انصاری یکی از بازیکنان دوران طلایی پرسپولیس است که توانست جام های زیادی را در فوتبال ایران به دست بیاورد.

حسین بادامکی مدیرتیم پرسپولیس یکی از حاضران در کاظمی بود و نکته جالب اینکه مرتضی پورعلی‌گنجی که او هم به دلیل مصدومیت فصل را از دست داد در این تمرین با لباس تیم حضور داشت.

در بازی امروز سروش رفیعی که در بازی قبلی را به دلیل محرومیت از دست داده بود حضور داشت. او که حالا یکی از باتجربه‌های تیم است در این تمرین نقش محوری را برای جوانان حاضر در زمین ایفا می‌کرد هرچند باتجربه‌های دیگری ازجمله وحید امیری هم بود که در این بازی بازوبند کاپیتانی را بسته بود.

علی نعمنی، فرشاد فرجی و سعید صادقی  دیگر از چهره‌های سرشناس بازی امروز پرسپولیس برابر تیم جوانان ایران بودند.

برچسب ها
کد خبر : 6346
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار