loader
16:24
0
کد خبر : 3862

دیدار جالب پروین و ستاره هلندی؛ داویدز: قرمزته!

علی پروین و ادگار داویدز در پشت صحنه ویژه برنامه فوتبال برتر دیدار جالب و صمیمانه‌ای باهم داشتند.

دیدار جالب پروین و ستاره هلندی؛ داویدز: قرمزته!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، ادگار داویدز، ستاره سرشناس فوتبال هلند که مهمان ویژه برنامه فوتبال برتر است، پیش از حضور در استودیوی برنامه دیداری با علی پروین داشت. در این دیدار داویدز که انگارمی‌دانست علی پروین پرسپولیسی است، تلاش می‌کرد از کلمه قرمزته استفاده کند تا اطلاعاتش از فوتبال ایران را به پروین نشان بدهد. پروین هم با ابراز خوشحالی از دیدن داویدز به او گفت که یکی از بازیکنان بزرگ و فوق‌العاده کشور هلند است.

داویدز هم در جواب سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی گفت به خوبی می‌داند که پروین از بازیکنان الهام بخش در فوتبال ایران و قاره آسیا است. داویدز در بخشی از صحبت‌هایش گفت: قطعا شما از بازیکنان بزرگ فوتبال بوده‌اید چون در جام جهانی بازی کرده‌اید. در دوره ای که شما در جام‌جهانی بازی می‌کردید، این اتفاق ارزش زیادی داشته چون در آن زمان بازیکنان اسم و رسم دار زیادی در دنیای فوتبال حضور داشتند.

پروین هم با تشکر از داویدز و ابراز خوشحالی از دیدن او گفت: امیدوارم از حضور در کشور ما لذت ببرید. ایران جاهای دیدنی زیادی دارد و حتما سفر بسیار خوبی خواهید داشت.

داویدز هم با تایید حرف های پروین گفت: از شما ممنونم و تا همین جا هم در ایران بسیار به من خوش گذشته است. در پایان این دیدار کوتاه، داویدز برای علی پروین و خانواده اش آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

ویدیوی دیدار ادگار داویدز و علی پروین را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 3862
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار