loader
14:07
0
کد خبر : 11836

تازه‌ترین خبر از پدیده فوتبال ایران؛ دینامو ماخاچ‌قلعه، مقصد غیرمنتظره حسین‌نژاد

پدیده باشگاه سپاهان و فوتبال ایران مثل اکثر بازیکنان جوان ایرانی در آستانه پیوستن به لیگ روسیه قرار دارد.

تازه‌ترین خبر از پدیده فوتبال ایران؛ دینامو ماخاچ‌قلعه، مقصد غیرمنتظره حسین‌نژاد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، رسانه‌های روسی از مقصد جدید ستاره جوان سپاهان پرده برداشتند.

محمدجواد حسین‌نژاد، یکی از ستاره‌های جوانی بود که در دو فصل گذشته جواب اعتماد ژوزه مورایس را داد و با عملکرد درخشان در سپاهان، توجه باشگاه‌های اروپایی را به خود جلب کرد. درخشش این بازیکن باعث شد برخی پیشنهادات خارجی برای او ارسال شود و در شرایطی که از زنیت روسیه و ستاره سرخ بلگراد صربستان به عنوان تیم‌های خواهان او یاد می شد اما به نظر می‌رسد این بازیکن در نهایت برای عقد قرارداد با یک تیم تازه لیگ برتری شده در روسیه به توافق نهایی رسیده است.

او پیشنهاداتی هم از تیم‌های ایرانی از جمله استقلال داشت اما در توافق نامه‌ای که با سپاهان به امضا رسانده بود، تنها در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی می‌توانست از جمع اصفهانی‌ها جدا شود و به همین دلیل امکان حضور او در تیم‌های ایرانی وجود نداشت و حسین‌نژاد با باشگاه‌های اروپایی وارد مذاکره شد.

به ادعای ایوان کارپوف، خبرنگار مطرح روسی، حسین‌نژاد با تیم دینامو ماخاچ قلعه روسیه به توافق رسیده و قرارداد 3+1 ساله این بازیکن و باشگاه روس، ظرف روزهای آینده به صورت رسمی امضا خواهد شد. این باشگاه که به منطقه داغستان تعلق دارد، فصل قبل موفق شد با کسب عنوان نایب‌قهرمانی لیگ یک، به رقابت های لیگ‌حرفه ای روسیه صعود کند و حسین‌نژاد هم در فصل آینده برای این تیم به میدان خواهد رفت.

او پس از محمد محبی، محمد قربانی و سعید سحرخیزان چهارمین ستاره ایرانی حاضر در لیگ برتر روسیه خواهد بود و موج حضور بازیکنان ایرانی در لیگ این کشور، بیش از هر زمان دیگری ادامه پیدا خواهد کرد. با توجه به اینکه مراودات برای جذب بازیکن اروپایی در روسیه راحت نیست، بازیکنان ایرانی از فرصت پیش آمده برای حضور در لیگ این کشور استفاده کرده‌اند و در صورت رسمی شدن این انتقال، حسین‌نژاد قدمی بزرگ در کارنامه ورزشی خود برای حضور در اروپا برداشته است.

برچسب ها
کد خبر : 11836
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار