loader
03:15
0
کد خبر : 6359

ذوب آهن - پیکان؛ ربیعی و عنایتی به دنبال فرار از ناکامی

ذوب آهن و پیکان در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که دو تیم دو بازی اخیر خود را با شکست سپری کرده‌اند.

ذوب آهن - پیکان؛ ربیعی و عنایتی به دنبال فرار از ناکامی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، دو تیم ذوب آهن و پیکان از هفته بیست و هفتم لیگ برتر در اصفهان به مصاف یکدیگر می روند. این بازی در حالی از ساعت 18:15 در فولادشهر برگزار خواهد شد که دو تیم دو بازی گذشته خود را با شکست پشت سر گذاشتند و حالا به دنبال پیروزی هستند. ذوب آهن در 5 بازی اخیر خود 2 پیروزی و 3 شکست کسب کرده و سهم پیکان هم از 5 بازی اخیر خود 1 پیروزی 2 شکست و 2 تساوی بوده است.

پیکانی ها که دو بازی اخیر خود را واگذار کردند با 25 امتیاز به منطقه سقوط نزدیک شده‌اند و اگر نتوانند مقابل ذوب آهن امتیاز کسب کنند و تیم‌های نساجی، استقلال خوزستان و فولاد یک پیروزی از بازی‌های خود در این هفته به دست بیاورند، به تیم رضا عنایتی می‌رسند و تیم قدیمی فوتبال ایران به منطقه سقوط نزدیک خواهد شد.

تیم محمد ربیعی که دو شکست مقابل نساجی و استقلال به دست آورده هم، با ارائه یک فوتبال دیدنی در آستانه کسب یک امتیاز از استقلال بود که شوت سرکش دقایق پایانی گوستاوو بلانکو سه امتیاز را به حساب استقلال واریز کرد تا گاندوها دست خالی به اصفهان برگردند. ذوب آهن یک فوتبال زیبا و حساب شده مقابل استقلال به نمایش گذاشت و اگر شانس با آنها یار بود، حتی می‌توانستند آبی‌پوشان را در ورزشگاه آزادی شکست دهند.

دو تیم در لیگ برتر ۲۵ بار مقابل هم قرار گرفته‌اند که ذوب‌آهن ۱۴ بار برنده شده و سهم پیکان ۱۰ برد بوده است. با این حال ذوبی‌ها در ۹ بازی اخیر یعنی در چهار فصل اخیر فقط یک بار توانسته‌اند بر تیم تهرانی غلبه کنند و پیکان در این مدت ۵ بار به برد رسیده است.

برچسب ها
کد خبر : 6359
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار