loader
10:44
0
کد خبر : 1097

ذوق زدگی لایو باشگاه پرسپولیس از خریدهای زمستانی!

باشگاه پرسپولیس از دو خرید زمستانی خود در یک لایو اینستاگرامی رونمایی کرد.

ذوق زدگی لایو باشگاه پرسپولیس از خریدهای زمستانی!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، باشگاه پرسپولیس عصر امروز و همزمان با بازی تیم ملی ایران مقابل امارات در جام ملت های آسیا از خریدهای جدید خود رونمایی کرد. آن هم یک رونمایی جدید و خلاقانه. «عیسی آل کثیر که در نیم فصل اول در سپاهان حضور داشت و شرایط پرفراز و نشیبی را تجربه کرد، دقایقی قبل با امضای قراردادی رسمی به پرسپولیس پیوست.» این خبری است که ابتدا در برنامه لایو اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس اعلام شد و در حالی که هواداران پرسپولیس منتظر رونمایی از دو خرید وعده داده شده بودند، عیسی روی آنتن آمد تا مشخص شود علاوه بر عبدالکریم حسن

، آل کثیر نیز دیگر بازیکنی است که به پرسپولیس پیوسته است. با این حال لحظاتی بعد باشگاه پرسپولیس با جمله معروف از تصویر مهاجم جنوبی سرخپوشان رونمایی کرد و نوشت: «عیسی دوباره اینجاست، در کنار ارتش سرخ.»

باشگاه پرسپولیس درحالی طی یک لایو اینستاگرامی از خریدهای زمستانی خود رونمایی کرد که اهالی فوتبال منتظر آخرین بازی تیم ملی در جام ملت های آسیا و مشخص شدن رقیب بعدی تیم ملی در مرحله یک هشتم نهایی بودند. درواقع مسئولان باشگاه پرسپولیس به قدری از خریدهای زمستانی خود خوشحال بودند که نتوانستند چندساعت برای معرفی آل‌کثیر و عبدالکریم صبر کنند و همزمان با بازی حساس تیم ملی در یک لایو اینستاگرامی، این دو خرید را معرفی کردند.

نکته جالب تر اینجاست که پرسپولیس در حالی مشغول خرید و بریز و بپاش در نقل و انتقالات زمستانی است که هنوز سرمربی این تیم مشخص نشده و مشخص نیست خریدهای جدید با نظر چه کسی انجام می شوند. البته می توان تاحدودی هم رضا درویش حق داد که اینطور با آب و تاب و همزمان با بازی تیم ملی از خریدهای خود رونمایی کند چون او در هفته های اخیر به شدت از طرف هواداران پرسپولیس مورد انتقاد قرار گرفته و حتی هشتگ اخراج او هم در فضای مجازی ترند شد اما قطعا مدیرعامل پرسپولیس به خوبی می داند که الان پرسپولیس بیش از هر خریدی باید زودتر مربی جدید خود را بشناسد چون همین حالا هم پرسپولیس روزهای حساس زیادی را از دست داده است.

برچسب ها
کد خبر : 1097
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار