loader
17:55
0
کد خبر : 6482

رئال مادرید ۵ - 0 آلاوس؛ جشنواره گل در سانتیاگو برنابئو

رئال مادرید در بازی هفته سی و ششم لالیگا با نتیجه 5-0 از سد آلاوس عبور کرد.

رئال مادرید ۵ - 0 آلاوس؛ جشنواره گل در سانتیاگو برنابئو

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ سی و ششمین هفته از رقابت‌های لالیگا با برتری ۵ بر صفر رئال مادرید در برابر آلاوس پیگیری شد. با وجود اینکه رئال مادرید چند هفته به پایان مسابقات، قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کرده بود، کارلو آنچلوتی سرمربی لوس بلانکوس در مصاحبه خود عنوان کرد از این بازی‌ها برای آمادگی پیش از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا استفاده خواهند کرد.

رئال مادرید در این بازی بیشتر از بازیکنان اصلی خود استفاده کرده بود و کورتوا و میلیتائو که به تازگی از مصدومیت بازگشتند از ابتدا در ترکیب حضور داشتند.

گل دقایق ابتدایی جود بلینگام، موجب شد رئال مادرید در از ابتدا قدرت خود را به حریف دیکته کند. پس از آن وینسیوس اختلاف را به ۲ رساند و گل والورده در همان نیمه اول حکم برتری شاگردان آنچلوتی را امضا کرد. پس از آن ۲ گل دیگر توسط وینیسیوس و گولر در نیمه دوم، قدرت  تیم را به رخ حریف کشید تا یک برتری پرگل به دست بیاید اما چیزی که بیش از همه جلب توجه کرد، نمایش خیره‌کننده کورتوا و کلین شیت بود.

برای تیم میزبان، تنها 10 دقیقه زمان لازم بود تا توسط بلینگام به گل اول دست پیدا کند. گل دیدنی او در ابتدای نیمه با یک ضربه والی و بر روی پاس عالی کروس به ثمر رسید. این گل پس از بررسی دوباره، توسط داور مورد تایید قرار گرفت. پس از گل، باز هم رئال مادرید تیم برتر میدان نام داشت. این تیم در دقیقه 27 این بار توسط وینیسیوس روی پاس کاماوینگا با یک ضربه مهارنشدنی، برای بار دوم سد دفاع آلاوس را در هم شکست و به گل دوم دست پیدا کرد.

شاگردان آنچلوتی سعی داشتند گل سوم را در همان نیمه اول به ثمر برسانند تا یک پیروزی قاطعانه و بدون دردسر را به دست بیاورند، حملات آن‌ها باز هم به نتیجه رسید و این تیم در دقایق اضافه نیمه اول و در دقیقه 46، توسط والورده و با پاس تماشایی بلینگام به گل سوم دست پیدا کرد. در نهایت نیمه اول با نتیجه ۳ بر صفر به سود رئال مادرید به پایان رسید. 

با وجود اینکه لوس بلانکوس با ۳ گل از حریف پیش بود و به نظر می‌رسید آنچلوتی بازیکنان اصلی خود را در نیمه دوم بیرون خواهد کشید اما این تیم همچنان با قدرت پا به میدان گذاشت و خبری از استراحت به این بازیکنان نشد. برتری قاطعانه شاگردان آنچلوتی در نیمه دوم هم کاملا به چشم می‌آمد و در دقیقه 70، بر روی یک حرکت تیمی عالی و پاس دقیق بلینگام، بار دیگر وینیسیوس توپ را به درون دروازه فرستاد تا خود را در این بازی ۲ گله و رئال مادرید را ۴ گله کرده باشد.

آلاوس به طور کامل از هم پاشید و رئال مادرید این تیم را آماج حملات خود قرار داد. در ادامه آردا گولر موفق شد در این پیروزی ایفای نقش کند. او هم گل زد و در دقیقه 81 با یک ضربه مهارنشدنی، برای بار پنجم دروازه آلاوس را باز کرد تا شبی تحقیرآمیز برای تیم رقیب رقم بخورد. در نهایت بازی با نتیجه ۵ بر صفر به سود رئال مادرید به پایان رسید تا قدرت‌نمایی این تیم پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا همچنان مشهود باشد. 


رئال مادرید در 16 بازی از 18 بازی اخیر در برابر آلاوس به برتری رسیده بود و با این برد، این عدد به 17 رسید. همچنین لوس بلانکوس با برتری در این بازی، رکورد شکست نخوردن در لالیگا را به 30 بازی رساند. 

برچسب ها
کد خبر : 6482
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار