loader
14:15
0
کد خبر : 4103

رئیس فدراسیون برزیل: دیگر بدون VAR بازی نمی‌کنیم

اختصاصی/ رئیس فدراسیون فوتبال برزیل از اتفاقاتی که در جریان بازی دوستانه تیمش مقابل اسپانیا رخ داد و دو پنالتی‌ که به نفع اسپانیا اعلام شد، به شدت عصبانی است.

رئیس فدراسیون برزیل: دیگر بدون VAR بازی نمی‌کنیم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، با اینکه بازی دو تیم اسپانیا و برزیل در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو فقظ یک دیدار دوستانه بود اما تنش‌هایی که در زمین چمن رخ داد و جنجال‌های فراوانی که برسر اعلام دو ضربه پنالتی به نفع اسپانیا رخ داد، حاشیه‌های فراوانی را به همراه داشت و برزیلی‌ها اعتراضات زیادی دراین باره داشتند.

در پایان این بازی دوستانه، ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد تیم ملی این کشور دیگر تحت هیچ شرایطی بدون حضور تکنولوژی VAR در هیچ دیداری به میدان نخواهد رفت و این شامل بازی‌های دوستانه هم خواهد بود.

او در این رابطه گفت:«فدراسیون فوتبال برزیل به فیفا اعلام خواهد کرد که نه تنها در بازی‌های رسمی تیم ملی برزیل، بلکه حتی در بازی‌های دوستانه هم باید از VAR استفاده شود. فوتبال در اروپا پیشرفت کرده و از یک بازی مهم خیلی بیشتر از اینها انتظار می‌رود.»

رئیس فدراسیون فوتبال برزیل در ادامه از یوفا هم انتقاد کرد و گفت:« باید از یوفا هم بیش از این‌ها انتظار داشت. VAR باید مورد استفاده قرار بگیرد. ما در لیگ‌های سری A، B، C و D برزیل، در فوتبال زنان و فوتبال جوانان از این تکنولوژی بهره می‌بریم و برزیل کشوری است که در آن بیشترین استفاده از VAR می‌شود.»

تعدادی از بازیکنان تیم ملی برزیل هم از برگزاری این بازی دوستانه بدون VAR و پنالتی‌های اعلام شده به نفع اسپانیا در این بازی دوستانه گله کردند.

برچسب ها
کد خبر : 4103
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار