loader
01:43
0
کد خبر : 9398

تشبیه عجیب سرمربی اتریش درباره دروازه‌بان ترکیه؛ گوردون بنکس!

سرمربی تیم ملی اتریش در خصوص واکنش مرت گونوک در دقایق پایانی دیدار اتریش و ترکیه حرف جالبی زد.

تشبیه عجیب سرمربی اتریش درباره دروازه‌بان ترکیه؛ گوردون بنکس!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ اتریش که عملکرد فوق‌العاده‌ای در دور گروهی داشت، در اولین بازی مرحله حذفی مقابل ترکیه با حساب دو بر یک شکست خورد. رالف رانگنیک سرمربی اتریش در خصوص این شکست تلخ با رسانه‌ها صحبت کرد.

فرصت‌های از دست رفته اتریش

ما در این مسابقه خوش‌شانس نبودیم و فکر می‌کنم اگر بازی به وقت‌های اضافه می‌رفت پیروز می‌شدیم. ما فرصت به ثمر رساندن گل تساوی را داشتیم اما وقتی حریف گوردون بنکس را در دروازه خود دارد، کار سختی می‌شود! ما از فرصت‌های خود به خوبی استفاده نکردیم و دفاع ما روی ضربات شروع مجدد نیز تعریفی نداشت.

اشاره رانگنیک به واکنش لحظه آخری مرت گونوک روی ضربه سر بومگارتنر مهاجم اتریش بود. واکنش او، شباهت زیادی به واکنش گوردون بنکس دروازه‌بان اسطوره‌ای انگلیس در رقابت جام جهانی ۱۹۷۰ با برزیل و واکنش روی ضربه سر پله داشت.

عملکرد کلی اتریش

چهار مسابقه‌ای که ما انجام دادیم از جمله رقابت امروز بسیار جذاب و سرگرم‌کننده بود. همه چیز برای ما درست پیش نرفت اما هر چهار مسابقه پرفشار و جذاب بودند؛ حالا ما باید به همین شکل به سراغ لیگ ملت‌های اروپا و سپس مقدماتی جام جهانی برویم. من باور نمی‌کنم که اکنون به خانه می‌رویم؛ ما فکر می‌کردیم که سفرمان ادامه خواهد داشت.

برچسب ها
کد خبر : 9398
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار