loader
23:12
0
کد خبر : 8922

رانگنیک: صدرنشینی ما باورنکردنی‌ است!

سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال اتریش به نتیجه فوق‌العاده تیمش واکنش نشان داد.

رانگنیک: صدرنشینی ما باورنکردنی‌ است!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم ملی اتریش با پیروزی ۳-۲ مقابل هلند، صدرنشین یکی از سخت‌ترین گروه‌های یورو ۲۰۲۴ شد و نقش اول این موفقیت، کسی جز رالف رانگنیک نبود. این سرمربی آلمانی درباره پیروزی شیرین تیمش مقابل لاله‌های نارنجی صحبت کرد.

عملکرد اتریش مقابل هلند

فکر می‌کنم شایسته این پیروزی بودیم. به طور کلی، ما اراده بیشتری برای پیروزی داشتیم و انرژی فوق‌العاده‌ای در زمین نشان دادیم که می‌توانستید در هر لحظه از مسابقه آن را احساس کنید. نحوه واکنش ما به گل‌هایی که خوردیم، اینکه خسته نشدیم، به سبک بازی خود وفادار ماندیم و مدام به دنبال موقعیت‌های خوب بودیم عالی بود.

صدرنشینی در حضور فرانسه و هلند

این باورنکردنی است که در صدر گروهی قرار بگیریم که بر اساس ضرایب یوفا سخت‌ترین گروه ممکن بود. ما با یک گل به خودی مقابل فرانسه بازی را شروع کردیم، با تمام فشارهایی که برای پیروزی مقابل لهستان بر ما وارد می‌شد، کنار آمدیم و سپس به عنوان صدرنشین گروه، کار بسیار ویژه‌ای انجام دادیم. آن‌ها باید به انجام کاری که در همین بازی دیدیم، به وضوح ادامه دهند. این بازی به ما نشان داد وقتی بازیکنانی که غیرقابل جایگزین هستند، در ترکیب اصلی حضور ندارند چه بازیکنانی روی نیمکت داریم. وقتی به عملکرد بازیکنان در ترکیب نگاه می‌کنید، باید به احترام آن‌ها کلاه از سر بردارید.

برچسب ها
کد خبر : 8922
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار