loader
07:11
0
کد خبر : 5499

راکیتیچ: نیمار بازیکن محبوبم بود نه مسی

اختصاصی/ ایوان راکیتیچ بازیکن سابق بارسلونا اعلام کرد بازیکن محبوش در این تیم بر خلاف تصور خیلی‌ها، لیونل مسی نبوده است.

راکیتیچ: نیمار بازیکن محبوبم بود نه مسی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، ایوان راکیتیچ ستاره سابق باشگاه بارسلونا و تیم ملی کرواسی در گفتگو با رسانه‌ها به مرور خاطرات حضورش در باشگاه کاتالان پرداخته است. او در بخشی از صحبت‌هایش یادآور شده که محبوب‌ترین بازیکنش در رختکن بارسا مسی نبوده و دراین باره گفته:«می‌خواهم بگویم که بزرگترین هوادار نیمار هستم. نیمار همیشه در تیم رویایی من جای دارد.»

خبرنگار در ادامه از او سوال کرد:« یعنی درجایگاهی بالاتر از مسی؟»

و پاسخ راکیتیچ این بود: « نیمار بازیکن محبوب من است. قطعا مسی بهترین است. نه تنها حالا، بلکه در تاریخ فوتبال. نباید درمورد سبک بازی مسی توضیح بدهم. مسی بهترین کاپیتان ممکن است که به بازیکنان بگوید که چه کارهایی باید انجام دهند؛ او بی نظیر و متفاوت است»

او در تشریح سبک فوتبالی نیمار گفت:«نیمار به نحوی کار می‌کرد که فوتبال شبیه رقص به نظر برسد. فکر می‌کنم هنوز حرف‌های به مراتب بیشتری برای گفتن در دنیای فوتبال دارد.» راکیتیچ در ادامه به این نکته اشاره کرد که جدایی نیمار از بارسلونا، یکی از دلایلی بود که این تیم دیگر نتوانست از سال ۲۰۱۵ به قهرمانی اروپا برسد: « ما در لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به خودمان باختیم. طبیعتا حریفان شایسته بودند ولی به نظرم ما هم تلاش کافی نداشتیم. شاید از قهرمانی خسته شده بودیم. وقتی این همه جام می‌بری، تمرکزت را ازدست می‌دهی و دیگر به جزئیات توجه نمی‌کنی وهمینجاست که حریفان تو را از پا در می‌آورند.»

این ستاره کروات در مورد لوئیز سوارز هم گفت:«سوارز دو شخصیت دارد: یکی در درون زمین و دیگری در خارج از زمین. او یک غول است و اگر فرصتی به دست بیاورد تو را زمین می‌زند.» راکیتیچ در طول دوران حضورش در بارسلونا دوستی صمیمانه‌ای با نیمار داشت و صمیمیتش با این ستاره برزیلی به مراتب بیشتر از مسی و سوارز بود.

برچسب ها
کد خبر : 5499
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار