loader
21:23
0
کد خبر : 13245

ربیعی: صحبت‌های زیادی دارم؛ تیم ما دائم‌السفر است!

سرمربی ذوب‌آهن پیش از رقابت با تیم خیبر خرم‌آباد از گلایه‌های خود در خصوص این فصل گفت.

ربیعی: صحبت‌های زیادی دارم؛ تیم ما دائم‌السفر است!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم ذوب‌آهن که در دو مسابقه‌ قبلی خود به پیروزی نرسیده، برای کسب اولین برد خود در رقابت‌های این فصل لیگ میهمان خیبر خرم‌آباد خواهد بود.

محمد ربیعی سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با خیبر درباره وضعیت تیم و گلایه‌های خود از مجموعه ذوب‌آهن صحبت کرد.

بازی با خیبر

من فکر می‌کنم بازی می‌تواند جذابیت‌های خوبی داشته باشد، از این جهت که هر دو تیم دنبال این هستند بتوانند فوتبال روی زمین و با کیفیت درست و مناسبی را بازی کنند، بعد از این بازی وارد «فیفا دی» اول خواهیم شد و پارت اولیه مسابقات لیگ انجام می‌شود و یک فرصت دوباره بازسازی است برای اینکه تیم‌ها خودشان را برای ادامه لیگ مهیا کنند. من فکر می‌کنم فرآیند بازی می‌تواند فرآیند خوبی باشد و در نهایت هوادارانی که به ورزشگاه می آیند از دیدن یک بازی با کیفیت و عاری از هر گونه حاشیه لذت ببرند و امیدوارم تیم ما هم کار و برنامه‌های خود را درست انجام بدهد.

سختی‌های ذوب‌آهن در این فصل

ما نزدیک هفت ساعت و نیم در مسیر بودیم. خودم علاقمند نیستم الان به این مسائل بپردازم و دوست دارم تمرکز تیم و خودم به بازی فردا باشد. «حرف نزده» را همیشه می‌شود زد اما کلا در رابطه با فصل کنونی برای مجموعه ذوب‌آهن حرف زیاد دارم. به هر حال سال گذشته توانمندی خودم و مجموعه تیم را توانستیم نشان دهیم. انتظاراتی داریم که به وقتش در مورد آن صحبت خواهم کرد اما الان به نظر خودم تمرکز باید روی بازی فردا باشد و بتوانیم کارمان را انجام دهیم. بعدها می‌شود در مورد مشکلات صحبت کرد. الان یک تیم دائم‌السفر هستیم. فکر کنید ما مشهد رفتیم بازی کردیم، فردای بازی از مشهد برگشتیم دو روز تمرین داشتیم و امروز با اتوبوس به خرم‌آباد آمدیم. کسانی که فوتبالی هستند می‌دانند چقدر تیم را مستهلک می‌کند. من ناراحت هستم اما اهل گلایه و بهانه نیستم. در کنفرانس خبری بعد از بازی پرسپولیس و هوادار هم این را اعلام کردم. صحبت‌های ابتدایی که با من شده بود با اتفاقاتی که الان در تیم می‌افتد منافات دارد.

برچسب ها
کد خبر : 13245
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار