loader
23:08
0
کد خبر : 12958

ربیعی: چمن ورزشگاه اجازه بازی درست را به‌ ما نمی‌داد

محمد ربیعی می‌گوید دو تیم ذوب آهن و هوادار با زمین ورزشگاه امام رضا آشنا نبودند و چمن کیفیت لازم را نداشت.

ربیعی: چمن ورزشگاه اجازه بازی درست را به‌ ما نمی‌داد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، محمد ربیعی، سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری پس از دیدار مقابل هوادار گفت: پیش‌بینی می‌کردم هوادار توپ را به ما بدهد و با دفاع فشرده چشم به ضد حملات داشته باشند. در بخش زیادی از بازی هوادار موفق بود. ما هم سعی کردیم برنامه‌های خودمان را پیاده کنیم اما وقتی تیمی فشرده بازی می‌کند، تیم مقابل باید از معدود موقعیت‌هایش استفاده کند.

۴، ۵ موقعیت خوب را از دست دادیم؛ هوادار هم ضدحملاتی داشت که به نظرم در انتقال منفی خوب کار کردیم؛ حدس می‌زدم در بخش جلوی زمین مشکل داشته باشیم و باید بیشتر کار کنیم، بازیکنان ما در این منطقه از شرایط آرمانی به‌دور هستند که باید صبر کنیم.

کیفیت چمن خوب نبود و روی روند مسابقه تاثیر داشت

زمین بازی برای هر دو تیم ناشناخته بود، با اینکه میزبان بودیم، حکم مهمان داشتیم و عجیب است که کیفیت چمن خوب نبود، حیف است در این شهر مقدس چمن خوبی وجود نداشته باشد. زمان کمی برای پیش فصل داشتیم، این که چرا لیگ در این شرایط که تیم‌ها نمی‌توانند در زمین خود میزبانی کنند آغاز شده را من نباید پاسخ بدهم.

ورزشگاه‌ها آماده نیست، برای تیم‌هایی که هوادار دارند میزبانی نکردن در زمین خودشان سخت است. سرمربی ذوب‌آهن در خصوص داوری هم گفت: مهدوی جزو داوران خوب لیگ است و به صحنه‌ها نزدیک بود و قضاوت خوبی داشت؛ شاید در یک صحنه باید برای ما پنالتی اعلام می‌شد که باید دوباره صحنه را بررسی کنیم.
در خصوص احتمال میزبانی دوباره در خارج از اصفهان
اگر دوباره مجبور به میزبانی در شهر دیگری باشیم، سعی می‌کنیم شهر نزدیک‌تری به اصفهان را انتخاب کنیم. این هفته در تمام شهرها بازی بود. سپاهان هم ممکن است با این چالش روبرو شود. درخواست دارم از مدیران شرکت ذوب‌آهن در خصوص مسائل مالی تیم طبق قرارداد عمل کنند تا بازیکنان و کادر دغدغه‌ای نداشته باشند. بودجه‌ای که انتظار داشتیم برای باشگاه مصوب نشد اما امیدوارم حداقل همین میزان بودجه که تخصیص‌داده‌شده است به‌موقع پرداخت شود.
برچسب ها
کد خبر : 12958
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار