loader
12:40
0
کد خبر : 8005

رسمی؛ اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد ماندگار شد

با تصمیم مسئولان باشگاه منچستریونایتد، اریک تن‌هاخ با وجود عملکرد ضعیف خود در این فصل، یک فصل دیگر در این باشگاه خواهد ماند.

رسمی؛ اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد ماندگار شد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ پس از پایان جلسه بازبینی فصل منچستریونایتد، شیاطین سرخ تصمیم گرفتند به همکاری با سرمربی هلندی خود ادامه دهند. برای هفته‌ها پیرامون جایگاه تن هاخ ابهامات بزرگی وجود داشت، اما طرفین به این نتیجه رسیدند که ادامه همکاری بهترین سناریوی ممکن خواهد بود. از اعتبار قرارداد تن هاخ یک سال دیگر باقی مانده است، اما باشگاه در مورد فعال کردن بند تمدید یک ساله او تصمیم خواهد گرفت. پس از قهرمانی در جام حذفی، گروهی متشکل از سر جیم رتکلیف و سر دیو بریلزفورد برای بررسی وضعیت سرمربی منچستریونایتد و گزینه‌های جانشینی او وارد جلسه شدند. آن‌ها حتی با مربیان مختلفی مثل توماس توخل نیز وارد مذاکره شدند، با این حال نتیجه‌گیری گروه اینئوس این بود که اریک تن هاخ یک فرصت دیگر در اولدترافورد داشته باشد. 

جیمز داکر، خبرنگار نزدیک به منچستریونایتد از آغاز مذاکرات تمدید قرارداد این باشگاه با اریک تن هاخ خبر داد. سرمربی هلندی برای ادامه همکاری با شیاطین سرخ، قرارداد جدیدی دریافت خواهد کرد. مایک کیگان در تایید گزارش نوشته است که گروه اینئوس در طول جلسه بازبینی ضمن مذاکره با سرمربیان مختلف، با شخص تن هاخ نیز گفت‌وگو کرد. از دید مدیران جدید منچستریونایتد، در ساختاری که به‌زودی دن اشورث به عنوان مدیر ورزشی به آن ملحق می‌شود، تن هاخ باید مورد ارزیابی قرار بگیرد. پیش از این نقل و انتقالات منچستریونایتد با نظر سرمربی تیم انجام می‌گرفت، جایی که اشتباهات متعددی رخ داد. با همکاری دن اشورث با جیسون ویلکاکس و همراهی سر دیو بریلزفورد، ماموریت اریک تن هاخ اثبات توانایی‌های فنی خودش خواهد بود. مدیران اولدترافورد معتقد هستند: حالا بهترین ساختار برای موفقیت یک سرمربی در منچستریونایتد وجود دارد. 

برچسب ها
کد خبر : 8005
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار