loader
15:08
0
کد خبر : 6780

تیک‌تاک؛ شمارش معکوس برای وداع با مهندس آلمانی!

اختصاصی / تونی کروس ستاره آلمانی دنیای فوتبال اعلام کرد که در پایان این فصل کفش‌هایش را آویزان می‌کند.

تیک‌تاک؛ شمارش معکوس برای وداع با مهندس آلمانی!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تونی کروس ستاره آلمانی باشگاه رئال مادرید از طریق پادکستش و یک نامه مملو از احساسات به باشگاه مادریدی و هوادارانش اعلام کرد که در پایان فصل مادرید را ترک می‌کند.

در نامه پراحساس کروس می‌خوانیم: « ۱۷ جولای سال ۲۰۱۴، روز معارفه من در رئال مادرید روزی بود که زندگی‌ام تغییر کرد. زندگی من به عنوان یک فوتبالیست و به ویژه به عنوان یک انسان. این شروع زندگی تازه‌ای در بزرگترین باشگاه دنیا بود. حالا و بعد از ۱۰ سال، در پایان فصل، این زندگی به پایان می‌رسد.»

او ادامه داد: « دوست دارم به ویژه از رئیس باشگاه، فلورنتینو پرز، مدیران باشگاه و تمام کسانی که با قلبی باز از من استقبال کرده و به من اعتماد کردند تشکر کنم. به طور ویژه از هواداران عزیز مادریدی، لطف و محبت‌هایشان و حمایت‌هایشان از روز اول تا امروز متشکرم.»

کروس در ادامه صحبت‌هایش گفت: « در عین حال، این تصمیم بدین معناست که کارنامه فوتبالی من، همین تابستان وبعد از رقابت‌های یورو بسته خواهد شد. من همیشه گفته‌ام که رئال مادرید آخرین تیم من است و همینطور هم خواهد بود. امروز خوشحالم و احساس غرور می‌کنم که در قلب و مغزم، زمان مناسبی را برای این تصمیم انتخاب کرده‌ام. روی‌ایم همیشه این بود که کارنامه ورزشی‌ام را در اوج ببندم. از این لحظه به بعد، فقط به یک چیز فکر می‌کنم و چیزی نمی‌تواند مرا از این فکر منحرف کند: پیش به سوی پانزدهمی!! آلا مادرید و همین و بس!»

پایانی درخشان

بدین ترتیب تونی کروس کارنامه فوتبالی‌اش در عرصه باشگاهی را در روز اول ژوئن ودر فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی خواهد بست. او سال‌های درخشانی را در رئال مادرید تجربه کرد.

این ستاره آلمانی در ۱۷ جولای سال ۲۰۱۴ به رئال مادرید پیوست و کمتر از یک ماه بعد و بعد از برگزاری تنها دو جلسه تمرین، در روز ۱۲ آگوست در حکم رهبر تیم در خط میانی، اولین جامش بااین تیم را کسب کرد که این اولین جام در بین ۲۲ جامی بود که با پیراهن تیم کهکشانی فتح کرد.

کروس در طول دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو، چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپارا تجربه کرد که ممکن است در فینال ومبلی این عدد به ۵ برسد؛ چهار بار قهرمان لالیگا شد؛ پنج قهرمانی درسوپرکاپ اسپانیا، سه قهرمانی در سوپرکاپ اروپا، ۵ قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان و یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا را نیز با این پیراهن فتح کرد.

این افتخاراتی کم نظیر برای یک فوتبالیست استثنایی و درخشان به حساب می‌آید. او در فینال ومبلی می‌تواند پنجمین قهرمانی اروپایی‌اش با پیراهن تیم مادریدی را فتح کرده و باید در نظر داشت که یورو ۲۰۲۴ و یک پایان رؤیایی محتمل با پیراهن تیم ملی کشورش نیز در انتظار اوست.

برچسب ها
کد خبر : 6780
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار