loader
19:34
0
کد خبر : 6651

رسمی؛ دی‌زربی به صورت توافقی از برایتون جدا شد

باشگاه برایتون تایید کرد روبرتو دی‌زربی پس از بازی منچستریونایتد نیمکت این تیم را ترک می‌کند.

رسمی؛ دی‌زربی به صورت توافقی از برایتون جدا شد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ برایتون با انتشار یک بیانیه اعلام کرد روبرتو دزربی در پایان فصل این تیم را ترک می‌کند. با توافق طرفین، دیدار فردا مقابل منچستریونایتد، آخرین حضور سرمربی ایتالیایی در ورزشگاه آمکس خواهد بود. دزربی که در سپتامبر 2022 به عنوان جانشین گراهام پاتر به برایتون پیوسته بود، با قرار گرفتن در جایگاه ششم، بهترین رتبه تاریخ مرغان دریایی را در لیگ برتر رقم زد و موفق به کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی شد. کریستین فالک از بیلد روبرتو زربی را شانس اول هدایت بایرن مونیخ می‌داند. گفته می‌شود در قرارداد سرمربی برایتون بند آزادسازی به ارزش حداقل 10 میلیون یورو وجود دارد. 

تونی بلوم، مالک برایتون در این مورد گفت: روبرتو در دو فصل گذشته خدمات ارزنده‌ای به ما ارائه کرد و باشگاه را به قله‌های جدیدی رساند. مهم‌ترین دستاورد او، هدایت تیم به اولین حضور تاریخی‌مان در رقابت‌های اروپایی است که برای همیشه در یاد هواداران برایتون باقی خواهد ماند. ما با توافق دو طرفه، قرارداد روبرتو را در زمانی که به نفع هر دو طرف باشد، به پایان می‌رسانیم. این اقدام به ما امکان می‌دهد تا در اسرع وقت برای فصل آینده برنامه‌ریزی کنیم و به روبرتو نیز فرصت کافی برای انتخاب تیم بعدی و برنامه‌های آتی‌اش بدهد. مطمئنم هواداران ما فردا در ورزشگاه امکس، قبل، حین و بعد از بازی، بدرقه‌ای باشکوه و کاملا شایسته‌ای برای روبرتو و تیمش تدارک خواهند دید. در همین حال، می‌خواهم از زحمات فراوان روبرتو و همکارانش در دو فصل گذشته تشکر کنم. همگی آن‌ها با روابط خوب و با بهترین آرزوهای ما باشگاه را ترک می‌کنند.

سرمربی ایتالیایی در واکنش به جدایی‌اش گفت: ترک برایتون مرا بسیار اندوهگین می‌کند، اما به آنچه بازیکنان و کادرم با حمایت همه اعضای باشگاه و هواداران فوق‌العاده‌مان در دو فصل تاریخی اخیر به دست آورده‌اند، بسیار افتخار می‌کنم. ما باهم توافق کردیم که دوره حضورم در برایتون را به پایان برسانیم تا هم باشگاه و هم من بتوانیم به روشی که برای هر یک از ما مناسب‌تر است، با دنبال کردن ایده‌ها و چشم‌اندازهای خود و همچنین با رعایت ارزش‌های کاری و انسانی‌مان، به مسیرمان ادامه دهیم. از دو سال پرفشار و چالش‌برانگیز کار در لیگ برتر، به ویژه رقابت در چهار تورنمنت مهم این فصل، واقعا لذت بردم. با ترک کردن اینجا، فرصتی برای استراحت قبل از تصمیم‌گیری درباره برنامه‌های آینده‌ام پیدا می‌کنم.

برچسب ها
کد خبر : 6651
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار