loader
12:53
0
کد خبر : 13584

رسمی؛ سرمربی تیم ملی والیبال مشخص شد

روبرتو پیاتزای ایتالیایی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال انتخاب شد.

رسمی؛ سرمربی تیم ملی والیبال مشخص شد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران از سوی فدراسیون والیبال کشورمان معرفی شد.

پس از پایان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴، سیدمیلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال، اعلام کرد که یکی از ۱۵ مربی برتر دنیا برای هدایت تیم ملی والیبال کشورمان به خدمت گرفته خواهد شد که بر این اساس مذاکرات رئیس فدراسیون والیبال با چندین گزینه مطرح والیبال دنیا پس از پایان مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ آغاز شد و پس از مذاکرات و بررسی‌های متعدد روبرتو پیاتزا ایتالیایی که در رتبه دوازدهم دنیا قرار دارد به‌عنوان سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران تا پایان المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس انتخاب و معرفی شد.

بر این اساس پیاتزا که سابقه هدایت تیم‌های مطرح والیبال دنیا چون میلانو ایتالیا، اسکرا بلخاتوف لهستان و مودنا ایتالیا را در کارنامه خود دارد، با قراردادی ۴ ساله (۲+۲) سکان‌داری تیم ملی والیبال کشورمان را برعهده گرفت.

وی رتبه دوازدهم را در بین مربیان جهان دارد و سابقه مربیگری تیم‌های ملی هلند (2019-2024) و قطر (2016) و کمک مربی تیم ملی روسیه (2009-2010) را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است. پیاتزا در باشگاه‌های میلانو ایتالیا، اسکرا بلخاتوف لهستان، مودنا ایتالیا، المپیاکوس یونان، یابرشکی ویگل لهستان و … به عنوان سرمربی حضور داشته است.

برچسب ها
کد خبر : 13584
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار