loader
03:12
0
کد خبر : 2012

رسمی/ سپاهان یک وینگر غنایی خرید + عکس

باشگاه سپاهان از دومین خرید زمستانی خود به طور رسمی رونمایی کرد.

رسمی/ سپاهان یک وینگر غنایی خرید + عکس

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، سپاهان که به دنبال حضوری پرقدرت در رقابت‌های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا است، در ادامه حضور خود در بازار نقل و انتقالات زمستانی موفق به جذب یک وینگر غنایی از لیگ برتر پرتغال شد.

رسانه رسمی باشگاه سپاهان درخصوص خرید جدید خود نوشته است: «با توجه به درخواست ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و پیگیری‌های هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه، عیسی عباس، وینگر غنایی تیم چاوز پرتغال با قراردادی قرضی به مدت نیم فصل به سپاهان پیوست.»پ

عباس 25 ساله سابقه بازی در تیم‌های رییکا کرواسی، اوترخت و توئنته هلند و ماینتس آلمان را هم دارد و در تیم امید غنا فرصت بازی پیدا کرده است.

او در نیم فصل اول لیگ برتر پرتغال در 7 بازی که برای چاوز انجام داده، توانسته برابر تیم‌های براگا و ژیل ویسنته دو پاس گل بدهد و حالا با قراردادی 6 ماهه به عضویت سپاهان در آمده است. جالب اینکه عیسی عباس فصل قبل نیز یکی از مهره‌های کلیدی تیم چاوز بوده و در 30 مسابقه موفق به ثبت 5 گل برابر تیم‌های ویتوریا گیمارش، پورتیموننزه، بنفیکا، سانتاکلارا و ویزلا شده است.

سپاهان برای تکمیل فهرست خود برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، تا پایان روز گذشته فرصت داشت که در نهایت لیست نهایی این تیم بدون تغییرات خاصی با اضافه شدن علی اصغر اعرابی و حالا عیسی عباس که جایگزین عیسی آل‌کثیر و احسان پهلوان شدند، برای جام های پیش رو آماده خواهد شد. 

برچسب ها
کد خبر : 2012
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار