loader
21:11
0
کد خبر : 7634

رسمی؛ پس از طارمی حالا کونسیسائو نیز از پورتو جدا‌ شد

سرمربی موفق پورتو پس از هفت سال حضور در این تیم تصمیم به جدایی گرفت.

رسمی؛ پس از طارمی حالا کونسیسائو نیز از پورتو جدا‌ شد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ باشگاه پورتو که یک ماه و نیم قبل قرارداد سرخیو کونسیسائو، سرمربی خود را به مدت سه سال دیگر تمدید کرده و برای ادامه همکاری با او تا سال 2027 به توافق رسیده بود، به یکباره خبر از جدایی او داد.

سرخیو کونسیسائو 49 ساله که پس از تجربه کار در آکادمیکا، براگا و ویتوریا گیمارش پرتغال به فرانسه رفته و در طول فصل 17-2016 هدایت نانت را برعهده داشت و دوباره به کشورش بازگشت و هفت سال روی نیمکت پورتو نشسته بود، تصمیم به جدایی توافقی با اژدهایان گرفت و درست در زمانی که مهدی طارمی از این تیم جدا شد، قراردادش را فسخ کرد.

این سرمربی از سال 2017 که روی نیمکت پورتو نشست، سه قهرمانی در لیگ برتر پرتغال، چهار قهرمانی در جام حذفی، یک قهرمانی در لیگ‌کاپ و سه قهرمانی در سوپرجام فوتبال پرتغال را به دست آورد و حضور در جمع هشت تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز در کارنامه‌اش به ثبت رسید، اما با وجود نمایش موفق تیمش راهش را از پورتو جدا کرد.

کونسیسائو در زمان ریاست پینتو داکاستا قراردادش با باشگاه پورتو را تمدید کرده بود و اخیرا هم شرایط خوبی در این تیم داشت ولی تغییرات در راس مدیریت این باشگاه و حضور ویلاش بوآش شرایطی به وجود آورد که طرفین تصمیم به پایان همکاری بگیرند.


باشگاه پورتو به طور رسمی خبر از جدایی کونسیسائو داد و با انتشار تصاویر همراه با جام قهرمانی و ویدئوهای ماندگار از حضور این سرمربی در بازی‌ها و جشن‌ها، پایان همکاری با او را تایید کرد.

برچسب ها
کد خبر : 7634
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار