loader
04:43
0
کد خبر : 1767

رسمی/ کاپیتان تیم ملی ازبکستان، خرید جذاب استقلال

جلال‌الدین ماشاریپوف، هافبک تهاجمی و کاپیتان تیم ملی ازبکستان که با این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت ها رسیده بود رسما به استقلال پیوست.

رسمی/ کاپیتان تیم ملی ازبکستان، خرید جذاب استقلال

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، ماشاریپوف بازیکن تیم پانسرایکوش یونان رسما با استقلالی‌ها قرارداد بست. او یکی از بازیکنان مورد نظر جواد نکونام بود که سرمربی آبی‌ها اصرار زیادی به جذبش داشت. 

استقلالی‌ها البته پیش از این رافائل سیلوا، مدافع برزیلی خودشان را بازگردانده بودند و حالا یک بازیکن خارجی از سهمیه آسیایی‌شان را جذب کرده‌اند. ماشاریپوف که همراه که تیم ملی ازبکستان در جام ملت های ۲۰۲۳ قطر حضور داشت توانست با این تیم تا مرحله یک چهارم نهایی بالا بیاید اما با شکست برابر قطر میزبان در ضربات پنالتی شانس صعود به جمع چهارتیم پایانی را از دست داد.

او که تا به حال ۵۳ بازی برای تیم ملی ازبکستان انجام داده و ۱۱ گل هم به ثمر رسانده، سابقه بازی در تیم‌های شباب الاهلی امارات، النصر عربستان، لوکوموتیو تاشکند و پاختاکور ازبکستان را هم در کارنامه‌اش دارد. این هافبک هجومی ۳۰ ساله در جام ملت های قطر۲۰۲۳  توانست ۲ پاس گل در بازی برابر تایلند و استرالیا را به نام خودش ثبت کند.

قرارداد ماشاریپوف و استقلال یک و نیم ساله است و قرار است این بازیکن ظرف روزهای آینده برای گذراندن تست های پزشکی به تهران بیاید.

برچسب ها
کد خبر : 1767
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار