loader
12:05
0
کد خبر : 3842

رسمی؛ کسر ۴ امتیاز از ناتینگهام فارست به دلیل نقض قوانین مالی

ناتینگهام فارست نیز به سرنوشت اورتون دچار شد و با دستور اتحادیه و به دلیل نقض قوانین مالی با جریمه کاهش 4 امتیاز روبه‌رو شد.

رسمی؛ کسر ۴ امتیاز از ناتینگهام فارست به دلیل نقض قوانین مالی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ناتینگهام فارست که تا ساعتی پیش بعد از 29 هفته از فصل جاری لیگ برتر، در رتبه هفدهم جدول حضور داشت و تنها امیدش این بود که تا منطقه خطر، یک رتبه فاصله دارد؛ امروز با بدترین خبر ممکن مواجه شد: کسر امتیاز!

مسئولان سازمان لیگ برتر انگلیس رسماً اعلام کرد باشگاه ناتینگهام فارست به دلیل تخطی از قوانین مالی این لیگ به ‏کسر 4 امتیاز جریمه شده است. به این ترتیب فارست که پیش از این 25 امتیازی بود، از ‏این لحظه 21 امتیازی است و پایین‌تر از لوتون در رتبه هجدهم لیگ برتر قرار گرفت! ‏فارست که برای باقی ماندن در لیگ برتر کاری دشوار در پیش داشت، حالا با مسیری ‏صعب‌العبورتر مواجه خواهد بود. ‏

فارست رسما اتهام نقض قوانین مالی لیگ برتر را پذیرفته ولی انتظار می‌رود ‏باشگاه علیه کاهش چهار امتیاز فرجام‌خواهی کند. درحالیکه 9 هفته به پایان لیگ برتر ‏باقی مانده، فارست امیدوار است تا پیش از پایان فصل دست‌‌کم بخشی از این 4 امتیاز ‏به آنها برگردانده شود. ‏

با احتساب کاهش چهار امتیازی از ناتینگهام فارست، در حال حاضر لوتون‌تاون با 22 ‏امتیاز در رتبه هفدهم، فارست با 21 امتیاز در رتبه هجدهم، برنلی با 17 امتیاز در رتبه ‏نوزدهم و شفیلد یونایتد با 14 امتیاز در قعر جدول بیست تیمه لیگ برتر حضور دارند.

برچسب ها
کد خبر : 3842
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار