loader
17:29
0
کد خبر : 9532

باورنکردنی؛ رسوایی بزرگ برای پدر سون هیونگ مین!

اختصاصی/ ستاره مطرح فوتبال آسیا و جهان پس از ارجاع پرونده‌ پدرش برای محاکمه به دادگاه در آستانه یک رسوایی بزرگ خانوادگی قرار دارد.

باورنکردنی؛ رسوایی بزرگ برای پدر سون هیونگ مین!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، پدر سون هیونگ مین ستاره تیم ملی کره جنوبی و باشگاه تاتنهام انگلیس با اتهامی سنگین مواجه شده است. به گزارش خبرگزاری یونهاپ کره‌جنوبی فاش کرد که پدرستاره تاتنهام متهم به آزار جسمی و روانی یک بازیکن خردسال فوتبال در آکادمی متعلق به پسرش شده است.

براساس این گزارش والدین این بازیکن خردسال پس از کشف آثار ضرب و شتم روی بدن پسرشان پس از بازگشت از اردویی در استان اوکیناوا در ژاپن به دادستانی شکایت کردند. وقتی از این بازیکن خردسال دراین رابطه پرسیده شد او تایید کرد که این ضربه از سوی یکی از مربیان به دلیل سهل‌انگاری در تمرین به او وارد شده است.

همچنین برادر سون هیونگ مین نیز متهم به تعرض لفظی به این بازیکن خردسال شد ضمن اینکه مربی دیگری نیز متهم به ضربه زدن به نقاط مختلف بدن او شده است. پدر سون هم که به‌عنوان مربی در آکادمی فعالیت می‌کند نیز به دلیل اتهامات والدین این بازیکن خردسال احضار شده است.

پدر سون تمامی اتهامات وارده به او و پسرش، برادر ستاره تاتنهام را رد کرده اما پلیس این پرونده را به قوه قضاییه ارجاع داده و پیش از این مراحل بازجویی از پدرستاره تاتنهام را آغاز کرده بود.

برچسب ها
کد خبر : 9532
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار