loader
14:51
0
کد خبر : 10071

رضاییان، یاغی جدید فوتبال ایران؛ مهم‌ترین انتقال فصل انجام می‌شود؟

این‌طور که به نظر می‌رسد ماجرای رامین رضاییان و احتمال پیوستنش به استقلال جدی‌تر از آن چیزی است که پیش از این تصور می‌شد. آیا او به جدیدترین یاغی فوتبال ایران تبدیل خواهد شد؟

رضاییان، یاغی جدید فوتبال ایران؛ مهم‌ترین انتقال فصل انجام می‌شود؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، به نظر می‌رسد تابستان جنجالی نقل و انتقالات فوتبال ایران روزهای هیجان‌انگیزتری را هم به خود خواهد دید. یکی از بازیکنانی که امسال شایعات زیادی درباره تیم فصل آینده‌اش منتشر شده و پتانسیل این را دارد که مهم‌ترین بمب  نقل و انتقالات این فصل تبدیل شود، رامین رضاییان است.

سورپرایز شدن رامین از برخورد متفاوت سرخابی‌ها

از همان روزی که رامین رضاییان در استادیوم آزادی و دیدار برابر استقلال با تشویق گرم هواداران آبی مواجه شد و برعکس این اتفاق، در دیدار با پرسپولیس چندان مورد استقبال هواداران تیم سابقش قرار نگرفت، شایعاتی در فضای مجازی درخصوص مقصد بعدی او منتشر شد. در آن شرایط مصاحبه رامین مثل نفتی بر آتش این اخبار بود.رضاییان در یکی از مصاحبه‌هایش از سورپرایز شدنش بابت دو برخورد متفاوت میان هواداران سرخابی صحبت کرد و اینکه تصمیم گرفته اگر برابر استقلال گلزنی کند، شادی پس از گل انجام ندهد. او چند باری و در پایان فصل، در واکنش به احتمال حضور در استقلال، پاسخ‌های مبهمی داد تا مشخص شود احتمال حضورش در این باشگاه و اضافه شدن اسمش به یاغی‌های فوتبال ایران وجود دارد.

از طرف دیگر رضاییان اصلا دل خوشی از باشگاه پرسپولیس ندارد. براساس ادعای ایجنت رضاییان، این بازیکن او دو بار، به ویژه دو فصل قبل با اشک و ناراحتی شدید پرسپولیس را ترک کرد و حتی در آخرین بازی سپاهان و پرسپولیس، هواداران پرسپولیس در استادیوم نه تنها با توجه به توصیه بیرانوند که تاکید کرده بود بازیکنان قدیمی را تشویق کنند، او را تشویق نکردند بلکه علیه او موضع گیری هم کردند و الفاظ تندی را علیه او به کار بردند. تمام این مسائل دست به دست هم داده تا رضاییان به شدت از دست هواداران پرسپولیس و باشگاه ناراحت باشد و اعلام کند هم او را نامهربانانه نخواستند و هم در استادیوم علیه او موضع‌گیری کردند. رضاییان بارها و بارها در این مدت تماس‌های باشگاه پرسپولیس را بی پاسخ گذاشته و توجهی به درخواست پرسپولیس برای بازگشت به این تیم نشان نمی‌دهد.

معاوضه رضاییان و حردانی؟

امروز و پس از انتشار اخبار مذاکره سپاهان با صالح حردانی، صحبت‌ها درخصوص تمایل استقلال به جذب رامین رضاییان شدت گرفت. حتی شایعاتی درباره مذاکرات استقلال با رامین منتشر شد و شاید هم دو باشگاه در نهایت به جابجایی مدافع راست‌های خود با هم تن بدهند. با این حال رضاییان این روزها در شرایط سختی به سر می‌برد و باید یک تصمیم بزرگ و مهم را برای آینده‌اش بگیرد. در شرایطی که خود این بازیکن بارها اعلام کرده بازیکن آزاد است و حتی پس از قهرمانی در جام حذفی نیز از هواداران سپاهان خداحافظی کرد اما مدیران باشگاه اصفهانی مصرانه بر مواضع پیشین خود پافشاری می‌کنند و مدعی هستند که این بازیکن یک فصل دیگر با آنها قرارداد دارد و به نظر می‌رسد در صورت جدایی رامین، شاهد تشکیل یک پرونده مهم در کمیته تعیین وضعیت خواهیم بود. البته پیش از این شایعات حضور رامین در یک تیم اماراتی نیز منتشر شده بود، این روزها سخت در حال ارزیابی و تصمیم‌گیری نهایی برای تعیین مقصد بعدی‌اش است.

بسته پیشنهادی مدیربرنامه رضاییان

در رسانه‌ها شایعه شده مدیربرنامه رضاییان برای اینکه این انتقال شکل بگیرد، پیشنهاد جالبی به مدیران اصفهانی داده است. ایجنت مذکور که مدیربرنامه‌های مهدی لیموچی و صالح حردانی هم هست، به سپاهانی‌ها وعده داده اگر با جدایی رامین موافقت کنند، این دو بازیکن را به نقش جهان خواهد برد! لیموچی گزینه نقل و انتقالاتی سپاهانی‌ها محسوب می‌شود که خودش علاقه‌مند است پیراهن پرسپولیس را به تن کند اما احتمال دارد نفوذ مدیر برنامه‌اش همه‌چیز را عوض کند و با این شرایط با سپاهانی شدن حردانی، رضاییان هم استقلالی خواهد شد.

ادعای جالب بیرانوند درباره تیم بعدی رامین

خبر ورزشی مدعی شد؛ شب گذشته علیرضا بیرانوند و رامین رضاییان یک ملاقات دوستانه باهم داشتند و پس از پایان این دیدار که گویا طرفین در حاشیه‌اش درباره وضعیت آینده خود حرف زدند، علیرضا بیرانوند به اطرافیانش خبر داد رامین ساعتی دیگر با مسوولان هلدینگ خلیج فارس و مدیران باشگاه استقلال در خیابان جردن قرار دارد و این‌گونه ماجرای جلسه محرمانه رامین و استقلال لو رفت. اگر ادعای بیرانوند درست باشد، رضاییان دیشب به ملاقات مدیران باشگاه استقلال و صنایع پتروشیمی خلیج فارس رفته و خواسته‌های خود را با آنها در میان گذاشته و حالا قرار است مدیر برنامه‌اش همزمان برای گرفتن رضایت مدیرعامل باشگاه سپاهان و عقد قرارداد با باشگاه استقلال اقدام کند.

درنهایت باید منتظر بمانیم و ببنیم که رضاییان به جدیدترین یاغی فوتبال ایران تبدیل می‌شود و سر از استقلال در می‌آورد یا اینکه به پرسپولیس برمی‌گردد؟ ضمن آنکه احتمال لژیونر شدن او و رفتن به تیمی در لیگ امارات هم اصلا کم نیست.

برچسب ها
کد خبر : 10071
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار