loader
18:55
0
کد خبر : 14421

رضاییان در اوج، رامین آسیا را می‌خواهد!

اختصاصی/ رامین رضاییان در بازی‌های آسیایی اخیر خود عملکرد فوق‌العاده‌ای را به ثبت رسانده است.

رضاییان در اوج، رامین آسیا را می‌خواهد!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ استقلال در اولین بازی خود در چارچوب مسابقات لیگ نخبگان آسیا موفق شد با نتیجه قاطع ۳ بر ۰ حریف خود الغرافه را شکست دهد.

یکی از مهم‌ترین نکات این بازی درخشش قابل توجه رامین رضاییان ستاره آماده این روزهای آبی‌ها بود، بازیکنی که البته به درخشیدن در رقابت‌های آسیایی عادت دارد.

رضاییان در هفت بازی آخرش در مسابقات آسیایی، در هر بازی حداقل روی‌ یک گل اثر مستقیم داشته است. مردی که بازیگر اصلی شب درخشان استقلال در مصاف با الغرافه قطر هم بود و روی دو گل از ۳ گل تیمش اثر مستقیم داشت. رامین روی گل اول، پاس منجر به گل‌ به خودی را داد و گل دوم را هم با یک حرکت انفرادی زیبا به ثمر رساند تا در نهایت از سوی مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا، به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شود. 

درخشش رضاییان اما محدود به بازی دیشب او در هفته اول لیگ نخبگان با پیراهن استقلال در مصاف با الغرافه قطر نبود و او سال قبل هم در لیگ قهرمانان آسیا و همراه با سپاهان، آمار درخشانی را از خود به ثبت رسانده بود. 

نکته درخشان عملکرد رضاییان در آسیا اما آن جاست که او در طی ۷ بازی اخیرش در این مسابقات در هر بازی، حداقل بر روی یکی از گل‌های تیمش اثر مستقیم داشته است. او سال پیش با پیراهن سپاهان در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا حاضر بود و در بازی رفت مقابل آلمالیق ازبکستان دو گل و در بازی برگشت یک گل به ثمر رساند. 

رضاییان در بازی برگشت مقابل نیروی هوایی عراق هم یک پاس گل داد و در بازی نهایی مرحله گروهی در مصاف با الاتحاد عربستان موفق به گلزنی شد. در مرحله یک‌هشتم نهایی و در مقابل الهلال، در بازی رفت یک گل و در بازی برگشت یک پاس گل ثبت کرد تا با احتساب یک گل و یک پاس گلش مقابل الغرافه به آمار ۶ گل و ۳ پاس گل در ۷ بازی اخیرش در آسیا برسد.  

رامین رضاییان با احتساب جدال با الغرافه، تا به حال در ۱۳ بازی از مسابقات باشگاهی آسیا (از جمله رقابت‌های انتخابی) به میدان رفته است و موفق شده در این تعداد بازی علاوه بر ارسال ۲ پاس گل، ۷ بار هم گلزنی کند. رضاییان بغیر از استقلال، با پیراهن صبای قم ۱ بازی، با پیراهن پرسپولیس ۱ بازی، با پیراهن الدوحیل قطر ۳ بازی و با پیراهن سپاهان ۶ بازی در رقابت‌های آسیایی را تجربه کرده است و ۵ گل از ۶ گل خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را با پیراهن سپاهان به ثمر رسانده و ۱ گل را هم در زمان حضور در الدوحیل زده است. 

رضاییان حالا در بهترین فرم خود به سر می‌برد و در اوج آمادگی است. البته که استقلال باید فکری برای جانشین او داشته باشد زیرا قطعاً خستگی مانع آن می‌شود که رضاییان در همه بازی‌های فصل در زمین مسابقه حضور داشته باشد. ضمن این که حضور همیشگی با توجه به عدم حضور مدافع راست جانشین در لیست استقلال، احتمال مصدومیت رامین را به شدت بالا برده و ممکن است در مقاطعی حساس از فصل پیش‌رو، آبی‌ها رضاییان را از دست بدهند.

با این حال چیزی که مشخص است آمادگی بالای این ستاره ۳۴ ساله فوتبال ایران است، چهره‌ای که تلاش می‌کند به درخشش خود در ایران و آسیا ادامه دهد.

برچسب ها
کد خبر : 14421
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار