loader
14:21
0
کد خبر : 7424

رفتار تحریک‌آمیز بنزما و خشم هواداران الاتحاد؛ شایعات درباره ستاره فرانسوی

اختصاصی/ ستاره فرانسوی باشگاه الاتحاد عربستان رفتاری انجام داد که حسابی هواداران این تیم را علیه خودش تحریک کرد.

رفتار تحریک‌آمیز بنزما و خشم هواداران الاتحاد؛ شایعات درباره ستاره فرانسوی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، کریم بنزما ستاره فرانسوی باشگاه الاتحاد عربستان، بخصوص پس از انتشار تصاویرش در فضای مجازی حسابی از سوی هواداران این تیم با انتقاد مواجه شده است.

تصویربنزما در کنار سمیرا بن یونس، تولیدکننده محتوای فضای مجازی الجزایری-فرانسوی، با کلاه باشگاه مولودیا الجزیره و ستاره فرانسوی که علامت پیروزی را نشان می‌دهد در فضای مجازی منتشر شد و این موضوعی بود که هواداران الاتحاد آنرا نشانه‌هایی تحریک‌آمیز علیه خودشان می دانستند. به خصوص اینکه از فرانسه شایعاتی به گوش می‌رسد که این ستاره سابق رئال‌مادرید در فصل آینده تیم عربستانی را ترک خواهد کرد.

در تصاویر به نظر می‌رسد که بنزما در کنار این سازنده محتوا در حال جشن گرفتن است چرا که مولودیا الجزیره برای هشتمین بار در تاریخ خود و اولین‌بار از سال ۲۰۱۰ به مقام قهرمانی رسیده است.

عصبانیت هواداران الاتحاد با توجه به افت سطحی که این تیم در این فصل متحمل شد و حذف از تمام تورنمنت‌های مهم این فصل ناشی می‌شود که حالا به نوعی با بی مسئولیتی ستاره فرانسوی در قبال باشگاه تکمیل شده است.

این درحالی است که خبر می‌رسد باشگاه فنرباغچه ترکیه مذاکراتش را با این بازیکن شروع کرده است. بنزما در ۶ بازی اخیر تیم الاتحاد حضور نداشته؛ با توجه به مصدومیت عضلانی او، پیش از این گزارش‌های متعددی از تمایل این بازیکن برای ترک تیم به دلیل عمل نشدن بسیاری از وعده‌ها منتشر شده بود.

این ستاره فرانسوی در طول فصل جاری ۲۹ بازی با الاتحاد در تمام تورنمنت‌ها انجام داد که در آنها ۱۳ گل زده و ۸ پاس گل هم به ثبت رسانده است اما الاتحا هیچ عنوانی را به دست نیاورد.

برچسب ها
کد خبر : 7424
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار